• Daludd

    Mini-kärlekssemester på bed and breakfast - tips?

    Hej alla!

    Min blivande och jag håller för fullt på att planera bröllop, söka nya utbildningar, leta lägenheter och slita för att få extrajobb m.m. Det är stressigt och mycket ju nu, så vi tänkte att vi behöver en liten övernattning någonstans på ett bed and breakfast eller liknande vid påsk.

    Vi bor i västra götaland - vad som helst i länet går bra, vi tänkte köra lite längre bort än Göteborg och bo borta i två nätter.

    Undrar om ni har några tips på mysiga ställen, där man kan antingen gå långa skogspromenader, eller testa på att rida lite eller någon annan aktivitet, badtunna och bastu eller vad som helst.
    Vet ni kanske något mysigt ställe man kan åka till två nätter för att ladda batterierna tillsammans? 

  • Svar på tråden Mini-kärlekssemester på bed and breakfast - tips?
  • sabz

    Jag har alltid velat bo på Hotell Stenkullen i Norrköping (nu är det kanske inte riktigt i det området du tänkt dig, men men..). Åker förbi där varje gång vi åker ner till Blekinge till mina svärföräldrar.
    Hotellet ser ut som ett riktigt spökhotell och jag har läst artiklar om att det tydligen ska spöka där!
    Jag tycker det verkar jättespännande så där har jag alltid velat övernatta!

    sv.wikipedia.org/wiki/Hotell_Stenkullen


Svar på tråden Mini-kärlekssemester på bed and breakfast - tips?