• specccial

    Vita Converse-skor, funkar det?

    Hej

    Nu har jag varit med lilla mamma och sprungit i alla möjliga affärer efter brudskor. Jag kommer bara fram till att jag inte vill ha såna puttenuttiga söta/eleganta skor som så många har - det känns inte riktigt jag och skulle bara ha dom en dag. Mamma hade väldigt svårt att förstå detta så det slutade med att jag köpte med mig ett par mörka knyt/sandalskor som hon gillade mer (jag vet, jag måste stå på mig mer men hon har ett sjukt bra sinne för sånthär) och ett par sånahär vita Converse-skor som jag blev väldigt sugen på att använda. Klänningen är lång så de kommer ju inte synas ofta, annars tycker jag det är lite ballt och ovanligt(?) Jag kommer troligtvis lämna tillbaka ett av paren. Vad tycker ni, kan man ha Converse-skor på sin stora dag till vit långklänning/slöja och hela kitet?


  • Svar på tråden Vita Converse-skor, funkar det?
  • specccial

    Obs! Jag har tänkt att ev. sätta sidenband som snören istället för de vanliga... kanske

  • ThereseV

    Jag tycker det ser lite sådär ut med converse till, men jag har sett väldigt många som haft det så det verkar inte vara helt ovanligt:) Kör på det du tycker känns bra! Känner du dig extremt obekväm i "finare" skor så kommer det märkas och det blir inte kul att stappla runt i sådana en hel dag =/ Sen finns det kanske andra mellanting, lite finare men inte så himla sött och utan klackar? 

Svar på tråden Vita Converse-skor, funkar det?