• li79

Bröllop Helsingborg 1/9 HJÄLP!

Vi ska viga oss i Raus kyrka den 1/9 i år och undrar om någon har tips på en vacker festlokal? Gärna med havsutsikt men det är inget krav :)

Gästanantalet är 50p och vi har tittat på Restaurang Tegel i Rydebäck och även Mollbergs inne i stan men tycker kuvertpriset på nästan 1000:-/p är för högt.
    Vi kan gärna fixa med dukning, catering etc själva, ja, vi är öppna för alla förslag!

Min mamma är frisör och kommer förmodligen fixa min uppsättning men vill ha tips på sminkös, och ev frisör också :)

Snälla ngn?!

• Svar på tråden Bröllop Helsingborg 1/9 HJÄLP!
  • teddy

Jakob hansens hus? Dunkers?

Annars om du vill leta utanför stan så bygdegårdar och sånt... Vet inte hur långt utanför du tänker... 

• teddy

Finns de inte nåt som heter möllegrändens festvåning också?!

• Vensku

H55-paviljongen, där får man fixa catering, dukning, dryck mm själv & du har havsutsikt
    Kompisar till oss gifte sig i Raus kyrka i sommar och hade sin fest där. Det var dock ett större sällskap så du får kolla upp hur mycket man kan skärma av mm för att det inte ska kännas för stort.

• li79

Har inboxt dig Matomusik! Ska kolla upp mer info om H55-paviljongen, ser ut att vara en cool byggnad!
    Tack!

• MrsT2011

Har du kollar med Råå Wärdshus?

Linneaträdgården har jag besökt som cafégäst, där är ju väldigt mysigt med växthusen, perfekt i början av september.

• MrsT2011

Gillar Pålsjö krog också, närmare havet kan man ju knappt komma! Glad

• li79

Får ta oss dit till helgen och kika på Råå Wärdshus, Pålsjö och Linneaträdgården.
    Tack!

Svar på tråden Bröllop Helsingborg 1/9 HJÄLP!