• Supersalt

Någon som vill visa sina titanringar?

Att det ska vara så svårt?! Har bestämt oss för att vi vill ha titanringar......men vilka, det är frågan! Har förstått att många varit nöjda med titanringar.com, och de har verkligen många fina att välja mellan! Men lite inspiration hade inte varit fel : ) Någon som vill visa vad ni har valt???

• Svar på tråden Någon som vill visa sina titanringar?
  • sollan

Min blivande har valt denna titanring som vigselring.Själv ska jag ha guldringar =))

Blivande vårbrud
  • Yez

Våra förlovningsringar, i "randen/jacket" i hans ring är det blå färg men syns inte på bilden.. Vi köpte på titanringar.com, fast i butiken.
  • Supersalt

Åh, tack för att ni ville visa : ) Fina!! Fler som vill visa...kom igen nu : )

• Pertinax

Vi ska förresten upp till butiken i Härnösand nu i helgen och titta på ringar. Vi vill se och prova lite olika modeller innan vi bestämmer oss och beställer på hemsidan.

• Supersalt

Tack för tipset, har redan varit där och kikat : ) Så kul att se vad andra väljer och framförallt hur olika ringar passar ihop!!

Jag hade oxå velat åka till butiken men bor i södraste sverige så det blir det inte tal om, tyvärr : (

Du får klämma lite för mig med Pertinax ; )

• Mollee

Här är fler från titanringar.com !
    Våra förlovningsringar är hamrade matta och släta.

Min är 6 mm och m2b:s är 7 eller 8 mm.

Det är bara jag som får vigselring, och det ska bli den här, fast med samma yta som förlovningsringen.

Vi bestämde oss för den redan när vi förlovade oss för en väldans massa år sedan, men i år ska det förhoppningsvis bli av!Det blev lite trassel först, för vi fick fel yta på ringarna; sidenmatt istf hamrad matt. Visserligen väldigt fint, men repades väldigt lätt. Dessutom var m2b:s ring alldeles för stor! Vi tror att det berodde på att han just kommit in från kylan in i en varm butik när han tog mått, så fingrarna svullnade upp.
    Men det var inga problem att skicka tillbaks ringarna och få dem fixade.
  • Pertinax
    Supersalt skrev 2012-03-05 21:40:54 följande:
    Tack för tipset, har redan varit där och kikat : ) Så kul att se vad andra väljer och framförallt hur olika ringar passar ihop!!

Jag hade oxå velat åka till butiken men bor i södraste sverige så det blir det inte tal om, tyvärr : (

Du får klämma lite för mig med Pertinax ; )
    Någon särskild du är intresserad av som jag ska klämma och känna lite extra på?
  • Supersalt
    Pertinax skrev 2012-03-06 09:30:06 följande:
    Någon särskild du är intresserad av som jag ska klämma och känna lite extra på?
    Åh, alla : ) 

Jag har fastnat för "always together" el "straigt around white" el "white me a line"!! Tycker de är jättesnygga!! Har mailat ett par ggr till dem och känns som att det faktiskt ska gå bra att beställa även om jag inte sett det på riktigt!!!  Men visst, jag hade oxå gärna åkt till Härnösand.... : )
  • Pertinax

Hemma från Härnösand nu :). Superfina ringar! Har bestämt mig för en 3 mm svagt kupad Close together med 7 eller 9 st stenar 0,02 ct.. Provade både White me a line och Always together, båda är jättefina. Men White me a line är finare i verkligheten än på bild.

Svar på tråden Någon som vill visa sina titanringar?