• Ekinaj

    Tips pa vigselforattare i Leksand trakten?

    Hej!

    Vi planerar att gifta oss i Leksand i borjan av nasta ar och undrar om det ar nagon som kan tipsa om en borgerlig vigselforattare?

    Det anda namnet jag hittils fatt ar en skadespelare, Birgit Carlsten, men vet inget om henne.

    Nagra tips? 

  • Svar på tråden Tips pa vigselforattare i Leksand trakten?
  • Pertinax

    En kompis ska ha Birgit Carlsten som vigselförrättare vid sitt bröllop i juli i år. Hon hade fått tipset av sin mamma. Vet dock inget om henne själv...

  • Ekinaj
    Pertinax skrev 2012-03-02 11:58:35 följande:
    En kompis ska ha Birgit Carlsten som vigselförrättare vid sitt bröllop i juli i år. Hon hade fått tipset av sin mamma. Vet dock inget om henne själv...
    OK. Ja an sa lange ar hon det anda namnet jag har. Kanske ska ta och kontakta henne. 
  • Maruska

    Vi har valt Kicke Bergsten från Borlänge till vårt bröllop i juli. Kicki driver en showskola här i Borlänge. Googla henne så finns det en del artiklar att läsa. Leksand är ju inte så långt bort så det kanske är ett alternativ.

  • Ekinaj
    Maruska skrev 2012-03-15 10:42:59 följande:
    Vi har valt Kicke Bergsten från Borlänge till vårt bröllop i juli. Kicki driver en showskola här i Borlänge. Googla henne så finns det en del artiklar att läsa. Leksand är ju inte så långt bort så det kanske är ett alternativ.
    Tack for tipset! Ska kolla upp henne! : ) 
  • Ekinaj
    lisskulla skrev 2012-03-27 15:25:26 följande:
    Birgit Carlsten har stuga i Leksand! Känner hennes dotter
    Kanner du henne ocksa? Tror du hon skulle vara bra?
  • Ekinaj
    lisskulla skrev 2012-04-11 14:41:31 följande:
    Hon är en speciell personlighet! En dramatisk person, ´men det skulle INTE bli lätstruket iallafall
    Haha skulle nog gilla henne da tror jag! Men nu har vi iallafall andrat oss och bokat kyrkan. Ena prasten har bott i USA och pratar engelska (min sambo och hela hans familj och vanner pratar inte svenska) sa det blir nog bra! Men tack for infon!
  • jayanthi
    Ekinaj skrev 2012-03-02 03:03:34 följande:
    Hej!

    Vi planerar att gifta oss i Leksand i borjan av nasta ar och undrar om det ar nagon som kan tipsa om en borgerlig vigselforattare?

    Det anda namnet jag hittils fatt ar en skadespelare, Birgit Carlsten, men vet inget om henne.

    Nagra tips? 
    Hej!
    Vi ska gifta oss nu den 9 juni och använder oss av Birgit Carlstén.. träffade henne igår och hon var hur bra som helst!!!
    Mvh Sarah
Svar på tråden Tips pa vigselforattare i Leksand trakten?