• Tokig

    Tips på prisvärd fotograf för heldag i Nordvästra Skåne!

    Precis som rubriken lyder... alla tips tas tacksamt emot.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-28 09:49
    "Amatörfotografer" är helt ok eller om det finns någon som håller på att starta upp sin verksamhet och vill ha fotografier till sin portfolio.

  • Svar på tråden Tips på prisvärd fotograf för heldag i Nordvästra Skåne!
  • 20110920

    Hejsan "Tokig"!

    Det finns ett gäng fotografer i NV-Skåne.

    Vad är "prisvärt" för dig? Hur ligger budgeten?

    /Fotograf Lotta Johansson

  • Tokig
    20110920 skrev 2012-02-29 12:02:41 följande:
    Hejsan "Tokig"!

    Det finns ett gäng fotografer i NV-Skåne.

    Vad är "prisvärt" för dig? Hur ligger budgeten?

    /Fotograf Lotta Johansson
    Hej,

    Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har för mudget. För mig är det en av de viktigaste posterna. Blommor vissnar, maten äts upp men fotografierna och minnena finns kvar för alltid.

    Vads om är prisvärt beror jättemycket på vad som ingår och kvaliteten. Jag vill gärna att bilderna ska redigeras professionellt  och drömmen är ju typ en fin fotobok och ett bildspel med musik. Men både fotobok och bildspel går ju att fixa själv om priset påverkas mycket pga dessa önskningar.
  • yavanna81

    Jag kan rekommendera Daniel Åberg http://abergfoto.se/Aberg_Foto/Start.html

    Han har fotat oss tidigare på min mammas 60-årsdag och vi blev jättenöjda så vi har bestämt oss för att anlita honom till vår bröllop. Han bor iofs i Malmötrakten, men det är trots allt inte så långt bort.

    (Jag har genom mitt liv varit på fotografering flera gånger hos fotografer där jag inte varit helt nöjd med resultatet och min bästa väninna hade jätteproblem med sin fotograf i efterhand, så det känns skönt att vi hittat nån där vi redan "testat" så behöver man inte oroa sig för det.)

  • nagu

    hej!

    Ska använda Elvis Furlan (googla hans namn så hittar du honom).
    Tycker han har tagit fina bilder och har ett mycket bra pris! 

  • MacB

    Hej Tokig.

    Kompisar till mig har användt denna: www.malinbjorkholm.se

    De fick ett jättefint album och alla bilderna på cd+bildspel.
    Har för mig hon sa att hon jobbar i hela Sverige men bor någostans i södra delarna.

    Lycka till 

  • Nikkita

    Det finns en tjej här inne som har sagt att hon fotograferar billigt då hon är ny på att ta bröllopsfoton (om en amatör är aktuellt)! Hon bor i Kristianstad men kan ta sig runt i hela Skåne om man betalar resan! Hennes bilder är fina & säkert jätte duktig på att fotografera!


     


    http://louisefoto.com/om-mig/


     


    Hon ska ta bodoir/secret box foton på mig i början på Juni. Så efter det kan jag även skriva min personliga erfarenhet av henne :)

Svar på tråden Tips på prisvärd fotograf för heldag i Nordvästra Skåne!