• Happy Bride
    Äldre 27 Feb 09:45
    3624 visningar
    15 svar
    15
    3624

    Vad ska ni åka i?

    Jag och min sambo har pratat mycket om vad vi vill åka i efter vigseln. Först så var vi inne på att åka limo. Blev totalkär i en rosa limo (eftersom vi ska rosa tema så skulle den passa perfekt) Men nu vet vi ej om vi kanske ska strunta i den och åka Pontiac cab i stället. Min sambo visade mig den, men jag tyckte inte att det riktigt var min stil. Det som är bra med den dock är att vi ej behöver betal något för den, mer än bensin.


     


    Tänkte det kunnde va kul och höra vad ni ska åka i =)

  • Svar på tråden Vad ska ni åka i?
  • brud 201208
    Äldre 27 Feb 09:49
    #1

    Vi kommer åka limo.

  • Gamila
    Äldre 27 Feb 10:04
    #2

    Svärfar har en Cadillac de ville 1959 som vi själva ska köra efter vigseln :) Blir mysigt med en stund för oss själva innan festen drar igång!

  • Saandr­aa
    Äldre 27 Feb 10:06
    #3

    Ville egentligen åkt häst och vagn men vi gifter oss i November så vågade inte chansa med vädret. Min blivande bokade hummer limousine på bröllopsmässan. Här är bilen vi kommer åka i. 



  • sollan
    Äldre 27 Feb 10:18
    #4

    Vi ska åka i en svart Cadillac Eldorado -72  (Lika gammal som m2b ;))

    Hoppas på fint väder så vi kan åka ner cabbat Solig


    Blivande vårbrud
  • ElinFa­lk85
    Äldre 27 Feb 11:07
    #5

    vi åker i svärfars bil, det är tradition bland blivande mannen och hans syskon. jag hade gärna åkt häst och vagn, men är väldigt allergisk mot hästar...och jag vill ju inte ha rinnsnuva en sån viktig dag. det räcker gott med att det är mitt i pollensäsongen. :P.

  • AnnaKa­ri
    Äldre 27 Feb 12:59
    #6
    Happy Bride skrev 2012-02-27 09:45:04 följande:

    Jag och min sambo har pratat mycket om vad vi vill åka i efter vigseln. Först så var vi inne på att åka limo. Blev totalkär i en rosa limo (eftersom vi ska rosa tema så skulle den passa perfekt) Men nu vet vi ej om vi kanske ska strunta i den och åka Pontiac cab i stället. Min sambo visade mig den, men jag tyckte inte att det riktigt var min stil. Det som är bra med den dock är att vi ej behöver betal något för den, mer än bensin.


     


    Tänkte det kunnde va kul och höra vad ni ska åka i =)


    Häst och vagn bokad annars Cadillac cab
  • Estell­e
    Äldre 27 Feb 14:21
    #7

    Vi åker limousin till vigseln och från vigseln ska vi åka vagn/släde (beroende på årstiden).

  • Äldre 19 Jan 15:03
    #8

    Vi ska åka i min bil som är en helt vanlig personbil (Yaris -11). Ska smycka ut den med ballonger och lite annat.

  • MamaMi­a
    Äldre 19 Jan 15:44
    #9
    jimsan78 skrev 2013-01-19 15:03:44 följande:
    Vi ska åka i min bil som är en helt vanlig personbil (Yaris -11). Ska smycka ut den med ballonger och lite annat.

    Bra tråd! Vet inte riktigt vilken bil heller. Vi ska nog också ta vår egen bil och smycka den. Vi åker volvo :)


    Har ni tänkt chauffför eller kör själva?


    Vi ska fråga bestman ev....

  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 19 Jan 16:08
    #10

    Vi har bokat en Bentley R-Type 1954


     

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 19 Jan 18:40
    #11

    Vi åker nog troligtvis i sambons älskade röda volvo 142 från kyrkan till festen och kör själva (han då..)


  • suewy
    Äldre 19 Jan 19:03
    #12

    Skall åka pappas Ford Galaxie, cab - 63

    Det är inte min bild, men hittar ingen på datorn :S


  • Äldre 19 Jan 19:50
    #13

    Vi ska åka ångbåt från vigseln till festlokalen.

  • Hobevi
    Äldre 21 May 16:18
    #14


    Vi kommer åka i en svart hummer. Inte denna på bild. Den vi ska åka i är mer stylad. Den har vunnit priser för bästa styling osv. Kommer bli väldigt VI

    www.hobevi.blogg.se 


  • Äldre 21 May 17:26
    #15

    Förhoppningsvis i egen häst-och vagn som sambon kör :) Det har varit en larvig barndomsfantasi länge och nu verkar det kunna gå i lås ..hoppas jag .

Svar på tråden Vad ska ni åka i?