• Arvegi­l
    Äldre 26 Feb 21:38
    3596 visningar
    5 svar
    5
    3596

    Önskar tips på vem man ska försöka boka som bröllopsförrättare i Göteborg

    Hej! Vi ska gifta oss i Göteborg (Örgryte) i augusti i år och ska nu till och boka en vigselförrättare. Det finns då en hel MÄNGD med sådana under Göteborgs kommuns hemsida och jag skulle gärna vilja få någon rekommendation om vem man ska försöka boka in!! Här kan ni läsa vilka som är vigselförättare: www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gj42AT12AXYwMLVyNzA09HtxBzZ09nw2BnQ6B8pFm8s7ujh4m5j4GBhYm7gYGniZO_n4dzoKGBpzEB3X4e-bmp-gW5EeUAAPhpjA!!/dl3/d3/L0lDU0lKSWdrbUEhIS9JRFJBQUlpQ2dBek15cXchLzRCRWo4bzBGbEdpdC1iWHBBRUEhLzdfMjNTNEVTRDMwOEUyNzBJQUZUN0NJQzFTSTQvWWc1dGQ2NDc3MDA2Ng!!/&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/goteborg.se/goteborg_se/invanare/omsorg_stod/borgerlig+vigsel/art_n010_os_vigselforrattare_2011

  • Svar på tråden Önskar tips på vem man ska försöka boka som bröllopsförrättare i Göteborg
  • Arvegi­l
    Äldre 28 Feb 00:03
    #1

    Ingen??

    Och jag menar förstås vigselförättare...

  • Sjöuts­ikt
    Äldre 22 Mar 21:43
    #2

    Hej! Vi tänkte också gifta oss i augusti, jag har pratat med Maria Rydell, hon bor i Hindås och verkar supertrevlig. Vi har inte träffats än men det känns redan jättebra, så jag tror att jag kan rekommendera henne. :) Hon är 33 år och fick sin licens förra året. Ta inte 18/8 bara, för det är nog redan bokat ;)


     


    Lycka till!

  • Äldre 22 Mar 21:56
    #3

    Funderade faktiskt på samma fråga själv härom dagen så jag stannar kvar i tråden. Jag har ingen aning om någon av dom förutom en, Lennart Björk. Han känner jag smått och tja, jag kommer inte välja honom iaf. Han är inte otrevlig på något sätt alls, men ingen jag skulle vilja bli vigd av. Han är i 65-årsåldern som fortfarande jobbar (mycket) vilket gör att han är rätt trött och det märks tydligt i talet framförallt. Han har en rätt torr humor vilket jag gillar men han verkar rätt ointresserad... och trött som sagt då :)

  • BodyMi­ndSoul
    Äldre 28 Apr 08:24
    #4

    Vi skulle med behöva tips, eller info vilka som kanske är mindre bra

  • BodyMi­ndSoul
    Äldre 4 Jul 19:14
    #5

    Puffar :)

Svar på tråden Önskar tips på vem man ska försöka boka som bröllopsförrättare i Göteborg