• FruNovember

    Hobbyfotograf söker brudpar i Gbg!

    Hoppas tråden hamnar rätt! Nu har jag äntligen bestämt mig för att lyssna på de råd jag har fått och testa att fotografera bröllop. Jag kommer inte att ta betalt, utan vill bara ha er som "modeller". Ni får alla de bilder som blir bra, jag får använda dem i framtiden. Jag vill att ni har en proffesionell fotograf för era porträtt och de bilder ni anser viktigast. Jag är gärna med och fotar förberedelser och annat ni kan tänkas vilja föreviga under dagen. Hoppas vi hörs av!

  • Svar på tråden Hobbyfotograf söker brudpar i Gbg!
  • Blivande MRS Karakas

    Hej! tycker att de är konstigt att ingen svarat, när jag och min sambo läste ditt inlägg så kände vi va kul å varför inte :) 5 Maj skall vi gifta oss, har bokat Helena Kyrk en fantastisk fotograf til porträtt  foton men det är oxå det enda. Är du intresserad?

  • Blivande MRS Karakas

    Har du möjlighet att visa lite foton tex via blogg eller så?

  • sensommar bruden

    Hej, vi har inte bokat in fotograf ännu men det är på g. Tycker att det skulle vara perfekt att ha ngn som kan fota under dagen då vi enbart kommer att boka fotograf för porträtt mm under ca 1,5 h. Vi ska gifta oss den 7/7 i Torslanda kyrka och sen kommer festen att vara i norra skärgården på Hönö. Är du intresserad?
    Skulle jättegärna se lite foton som du har tagit.


     

  • Blivande MRS Karakas

    Bröllopsfest på Hönö, kan inte bli mycket bättre :) home sweet home... ;)

  • Lillis82

    Vi gifter oss i Augusti och är självklart också intresserade av att hjälpa till.. vi har en annan fotograf redan så du skulle gärna få öva på oss om du behöver mer brudpar speciellt i förberedelserna och sånt då vår fotograf inte kommer att vara med.. 

    Som Blivande MRS Karakas undrade så skulle jag gärna se några bilder innan på vad du gjort..  

Svar på tråden Hobbyfotograf söker brudpar i Gbg!