• Niini

Lumia 800 vs Galaxy S II

Nån som äger en Nokia Lumia 800 eller Samsung Galaxy S II o kan komma med lite info om dem.
    Har läst som en tok på alla möjliga sidor från hela världen, där en säger ett o en annan säger något annat. Sådär utseendemässigt har jag väl fallit rätt pladask för Lumian, men oroar mig lite för det här med mängden appar o överföringen av musik o bilder till/från telefon. Är Zune krångligt att använda? Kan man göra flera saker samtidigt på dessa telefoner (ex. ha igång en löparapp samtidigt som man lyssnar på musik)?

Alla info om dessa, både postiv o negativ, är välkommen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lumia 800 vs Galaxy S II
  • BrudiMaj2012

Jag har en galaxy S2:a, kunde inte vara mer nöjd,
    den är helt underbar! :)

• Chicita

Jag har en S2 och är jättenöjd med den. Nu använder jag den inte så flitigt som man väl kan göra. Men maken har samma telefon och där används den ju 24h/d liksom. Jag vet inte hur det funkar att köra flera program samtidigt på telefonen, men varje gång jag råkar ta upp hans telefon istället för min så ser jag att han har flera aktiva iconer samtidigt i alla fall. Sen om det bara är den han använder för stunden som är aktiv och dom andra ligger latent det vet jag inte. Har inte frågat heller...

Svar på tråden Lumia 800 vs Galaxy S II