• Anonym (undrande)

Hur tidigt kan man ha grav.tecken???

Jag börjar bli lite fundersam... har i flera dagar nu haft en konstig känsla i kroppen o varit illamående till o från under hela dagarna. Imorse mådde jag riktigt illa o har en konstig "smak" i munnen som inte försvinner även om jag bortstat tänderna precis eller inte.
    Har först trott att jag haft magsjuka på gång men jag har samtidgt matlust vilket jag inet brukar ha när jag är magsjuk...så har nu börjat fundera på om jag kan vara gravid.

Men jag äter p-piller, hade senaste mensen som vanligt o ska ha nästa mens om ca 1.5 vecka så jag är liksom inte sen eller nåt... Kan jag vara gravid o redan ha symptom??

Undrar mest om någon mer varit i liknande situation och kanske kan dela med er av era erfarenheter?!

• Svar på tråden Hur tidigt kan man ha grav.tecken???
  • filibustern

tja de e möjligt. min kusin gick på piller och upptäckte att hon var gravid i 6e månaden.. så.. det skadar aldrig att kolla.. :) 

• JuliBrud89

Du behøver inte va gravid før det, men man ska aldrig sæga aldrig :) jag fick ENORMT ømma brøst ett par dagar føre mens. Samt "mensværk"och sløhet. Plussade efter nån dag :) Lycka till!

• Anonym (undrande)

har bett sambon köpa hem 2 gravtest, ett för att kolla nu idag o ett att kolla imorrn bitti... får se vad de visar!

känns ganska osannolikt att ja skulle vara gravid men man funderar ju ändå när man mår som man mår o flera symtom liksom stämmer in... hmm...

• Anonym (undrande)

testet nu ikväll visade nefativt iaf...ska testa även imorrn bitti så får vi se vad det visar!

• Sara 120707

Om du går på ppiller kan det vara bra att köpa hem några gravtest och testa var tredje/fjärde månad.

Vissa fortsätter ju att ha blödningar även när de är gravida, jag vet att min svägerska blev gravid när hon gick på ppiller och det tog några månader innan hon fick reda på det eftersom hon fortsatte ha blödningar en gång i månaden.

• Odium

Fick höra på apoteket att man ska ta grav-test tre dagar innan mensen för att det ska visa precis rätt.. "kul" tänkte jag som har så oregelbundet man kan ha..

Svar på tråden Hur tidigt kan man ha grav.tecken???