• SkövdeSophie

    Halv Åtta Hos Mig - Hos mig!

    Hej! Jag är med i veckans avsnitt av "Halv Åtta Hos Mig" och imorgon (onsdag) är det min dag. Jag är lite pirrig och väldigt förväntansfull! Vill ni ha lite bra recepttips så finns här en länk till min meny: www.recept.nu/1.325244/2011/08/15/halv_atta_hos_mig Kram // Sophie

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-01 12:12
    Kan tipsa om Staffans förrätt och min huvudrätt.

    Kommentera gärna om ni tittar på programmet

  • Svar på tråden Halv Åtta Hos Mig - Hos mig!
  • SkövdeSophie

    *Puffar lite*
    Nu börjar jag bli lite nervös inför ikväll...  

  • jeth

    Åh vad spännande!
    Mmmm det ser verkligen supergott ut!

    Lycka till Glad

  • Juni 2012
    Nikkita skrev 2012-02-01 15:57:53 följande:
    Va roligt, Lycka till :) Vilken tid går det?
    Halv åtta hos mig... jag tror att det visas...halv åtta.... Flört
  • Galathea

    jag sitter och tittar på de tidigare avsnitten från veckan och jag måste bara säga: Vad söt du är! Jag blir glad så fort du pratar ^^

  • Sarkastisk ljubicica

    Vad kul! Ska definitivt se programmet


    Lycka till!!!!

  • SkövdeSophie

    Oh tack! Va gulliga ni är! Två timmar kvar... Pirrigt värre.... Skall ställa mig i köket och laga lite god soppa att bjuda mina gäster på. Lite familj och vänner kommer sen för att titta på det tillsammans med mig och min m2b. Matlagning lugnar nerverna... Hoppas jag... Kram!

  • Moster Stina

    Vi spelar alltid in programmet för att se senare. Men har förstått att du är den fräsiga beteendevetaren. Vad kul! Du är verkligen som klippt och skuren för att medverka i ett sådant program. Kul med alla som vågar och vill sticka ut med en egen stil!


    Lycka till!

  • Shaii

    Jag tycker det såg fantastiskt gott ut! Det måste ha varit en jätterolig upplevelse :)

Svar på tråden Halv Åtta Hos Mig - Hos mig!