• Bröllop201206

Utsläppt långt hår?

Hej! Hittar många trådar med fina uppsatta bröllopsfrisyrer, men jag skulle gärna vilja se bilder på ni som tänkt som jag att bara ha utsläppt hår platt-tångat eller lösa lockar och med endast tiara/diadem i håret? Finns det fler där ute som tänker som jag? Skulle gärna vilja se lite bilder att inspireras av:)

• Svar på tråden Utsläppt långt hår?
  • Rosi

Jag kommer ha utsläppt hår. Men har ingen bid på hur det kommer se ut så håller tummarna för att någon lägger upp.. =D

• Juni 2012

Jag funderar också på hur jag ska ha håret, dock bör det inte bli för avancerat för jag ska kunna fixa det helt själv. Har googlat lite på bröllopsfrisyrer för långt hår, men då får man ju bara bilder på typ nedanför axlarna. jag kan ju sitta på mitt hår.

• Bröllop201206

Puffar för att någon kan visa lite bilder? :) Jag har oxå långt hår, neråt svanken nästan.

• Saandraa

Tycker om dessa bilderna. Mitt hår går till midjan. Har nyligen klippt av ca 30 cm av håret. Kändes lite för långt när jag alltid satte mig på håret :D
  • Bröllop201206

Den nedersta frisyren var riktigt fin! Ni som har långt hår och ska ha det utsläppt, ska ni fixa lockarna själva? Eller hos frisör? Och om ni gör dom själva, vad för verktyg använder ni er av? Platt-tång? Locktång? Värmespolar? Annat?

Svar på tråden Utsläppt långt hår?