• Bellen

    Kärleken förde oss samman...

    Här är en tråd för alla brudar som känner att de inte kan dela sin planering med sin m2b av en eller annan anledning. Tråden är öppen för alla som vill få inspiration eller ideer eller bara vill prata med någon i samma sits som en själv...

  • Svar på tråden Kärleken förde oss samman...
  • Bellen

    Okej, jag får nog börja själv då... Jag har inte jättemycket stöd från min partner i själva planeringen... För det första så var det jag som friade... Han säger ofta till mig att han inte är "giftastypen" och att för hans del så kan det kvitta...men han säger också att han giftet sig för min skull, för att "om du är lycklig så är jag med lycklig". Han säger att han vill ha ett bröllop i all enkelhet (om det hade varit upp till honom så hade vi gift oss i jeans och t-shirt i rådhuset en dag efter jobbet, i smyg. Nu ska vi ha 3 gäster, en häst, en äng/halvö, en klänning och en kostym, nya ringar, han och jag (så klart!!) och efter vigseln ska vi åka till stans finaste restaurang och äta och sen ska vi sova på ett b&b i närheten av hemma...för mig är detta i all enkelhet men enligt honom är det för mycket...men vi har konpromissat och vi har kommit överens om att om han låter mig drömma och planera (och dyker upp den dan vi ska gifta oss) så ska han slippa bröllopspratet och jag har försäkrat honom om att det blir ett bröllop i all enkelhet! För mig är bröllopet ett bevis på hur viktig han är för mig, och att den kärlek som förde oss samman är så stark för mig att jag vill dela den med honom resten av mitt liv...

Svar på tråden Kärleken förde oss samman...