• HoEKS

Fotograf i Skåne

Vi har ett helt gäng bröllopsgäster som är allt från hobbyfotografer till mer avancerade, men de är ju liksom gäster.
    Vi kommer under vigseln när alla är samlade få 20 000 bilder får 30 vinklar, men sen under festen kommer det trappas ner.
    Jag vill inte heller be någon av gästerna "jobba" hela festen, är man gärst så är man gäst.
    Men jag vill faktiskt heller inte betala skjortan för en fotograf.

Finns det kanske nån fotografutbildning i Skåne där man kan ragga upp nån som vill ställa upp lite billigare för att samtidigt få bilder till sin portfolio?

Man är ju inte Smålänning för att det roligt Flört

• Svar på tråden Fotograf i Skåne
  • zoolin

Hej jag skulle gärna ta emot hennes mailadress. Gifter mig i augusti i Skåne :) Förresten, vart utgår hon ifrån?

• Emmisenn

Var i skåne kommer bröllopet vara? Min svägerska är super duktig och ska fota vårat bröllop i augusti :) Beroende på hur lång tid under dagen/kvällen du vill "ha" henne så är priset mellan 1500 och 3000. Men hon kan inte den 25 Augusti ;)

• HoEKS

För mej är det 28/7 som gäller och jag tar gärna mailadresser så jag kan ta kontakt och kanske få komma och se provbilder.
    Vi kommer ha aktiviteter så det måste va nån som kan ta lite action-bilder också, inte bara snygga porträtt Tungan ute

• HoEKS

Glömde säga: Mellan Eslöv och Höör, mitt på landet. Drömmer

• fufanne

Vilse : Jag vill gärna ha email adress. Tack :o)

• zoolin

Attans, det är ju just 25/8 som vi också gifter oss ;D

• HoEKS

www.digitaliz.se hade mycket fina bilder, men tyvärr över min egen budget.
    Ska dock tipsa vidare om det för det såg som sagt väldigt bra ut =)

• Sara 120707

Vi har inte heller så stor budget men vi valde hans minsta paket och de blev då 2500

Svar på tråden Fotograf i Skåne