• BlomAnna

    Tips på vigselförrättare i Göteborg

    Det är dags att boka vigselförrättare och nu undrar jag om ni som gift er eller ska gifta er i Göteborg kan rekommendera en bra vigselförrättare? Vi vill ha en personlig vigsel med egna löften så vi önskar oss en öppen och "modern förrättare.

    Tack på förhand för alla tips!

  • Svar på tråden Tips på vigselförrättare i Göteborg
  • Emsofia
    BlomAnna skrev 2012-01-24 13:45:49 följande:
    Det är dags att boka vigselförrättare och nu undrar jag om ni som gift er eller ska gifta er i Göteborg kan rekommendera en bra vigselförrättare? Vi vill ha en personlig vigsel med egna löften så vi önskar oss en öppen och "modern förrättare.

    Tack på förhand för alla tips!
    Jag undrar precis samma sak, ingen som har något tips?
  • Vicke01

    När vi letade vigselförrättare så tog vi kontakt med de vi hittade för att bilda oss en uppfattning om "hur de är". Bara för att någon annan tycker att en viss vigselförrättare är "modern" behöver inte alla tycka det.


     


    http://goteborg.se/wps/portal/invanare/omsorg-o-hjalp/gifta-sig-%C3%A4ktenskap/vigselforrattare/!ut/p/b1/04_SjzQ0MzcyNTAxMtGP0I_KSyzLTE8syczPS8wB8aPM4gMMvQItnAwdDfzdLd0MPEO8A9z8vH0sgi3NgQoigQoMcABHA0L6_Tzyc1P1c6NyLABCxcVv/dl4/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/

  • Match

    Puffar för den här tråden. Någon som har ngn erfarenhet? Även om man givetvis upplever människor olika kan det ju vara bra att veta om personen var positiv till att förlänga programmet, läsa upp saker man vill, prata fritt m.m.

Svar på tråden Tips på vigselförrättare i Göteborg