• isabel­lanf
    Äldre 17 Jan 21:28
    1242 visningar
    1 svar
    1
    1242

    Hur gör ni med tärnornas frisyrer enkelt eller valfritt??

    Hej!

    Jag bara undrar hur ni kommer göra med er tärna eller tärnor och deras frisyrer?
    Kommer ni att bestämma hur deras frisyr skall vara eller kommer ni låta dem ha fritt fram att välja själva? Skall ni matcha med er egen eller hur gör ni??

    Det är ju inte kul heller om det blir värsta festfrisyren som påminner om den du skall ha som brud...

    Jag har försökt prata med en av mina (tre) tärnor, och hon verkar bli grinig när jag säger att jag vill att deras frisyr inte skall likna min. Hon verkar vilka ha en frisyr som är snarlik min och hon tycker att den jag skall ha är för enkel och då vill hon inte se för enkel ut....

    Lite tips på hur jag skall göra.... 

  • Svar på tråden Hur gör ni med tärnornas frisyrer enkelt eller valfritt??
  • MalinH­84
    Äldre 17 Jan 21:35
    #1

    Jag har inte alls tänkt på det där innan! Men rent spontant så känns det som om de (har också tre st) får bestämma själva. Det är en stor dag för dem också, så vill att de ska känna sig precis så fina de vill!!!

    Jag förstår dock inte riktigt din tärna. Vill hon att tärnorna ska ha en frisyr som är snarlik din, och att du ska ändra din till en lite mer festligare... känns inte riktigt som om det är hennes sak att säga så när det är din bröllopsdag!

Svar på tråden Hur gör ni med tärnornas frisyrer enkelt eller valfritt??