• Mahy

    Min fantastiska möhippa!

    Hela dagen började med att eftersom jag visste att min m2b skulle få sin svensexa vid 11:15 försökte jag få honom att klä på sig, Men det var stört omöjligt! Så kvart över 11 ringer det på dörren! jag och m2b vill inte någon av oss öppna jag för att jag visste att det var m2b vänner och m2b för att han trodde min vänner hade ändrat tid!

    Så förvinner M2b med sina vänner, Jag blev något förvånad, jag hade ju varit "säker" på att min möhippa skulle vara samtidigt på m2bs, hmm...Sedan ringer jag min vän som ska komma till mig på kvällen och käka middag, och vi planerar när hon ska komma osv, Under dagen sker vissa saker som verkligen leder mig att tro att nej det blir verkligen ingen möhippa idag!

    Vid lunch ringer en annan vän som i närheten och undrar om jag kan komma vid 3 och hjälpa henne att packa upp några kartonger sure tänker jag, bättre än att sitta hemma! Vid det här läger är jag grymt utråkad!

    Så vid 15 går jag över till min kompis, hon öppnar och allt är frid och fröjd, vi går sedan in till rummet där kartonger ska vara, och innan jag hinner fatta vad som händer hoppar 6 tjejer fram och gallskriker klädda som älvor! Chocken när jag inser att min syster och 2 bästa vänner från stockholm står i min 3 bästa väns lägenhet i klädda neonfärgade "tutu" kjolar och vingar var obeskrvlig! Jag tror det tog en timme att smälta att alla hade kommit hit för att fira mig!

    De klädde då ut mig till en älva oxå, fast med korsett, krona och slöja!



    Vi äter och dricker champang hemma hos min vän, Sedan väntar en ögonbindel och bil nedanför. Vi åker vidare, vi stannar, och plötsligt får jag en lavendelluktande på för min nästa, och det nästa jag vet är att jag är klädd i bikini och badmössa! Vi ska bada! De har hyrt en del av simhallen som har bastu och bubbelpool! SÅ där är vi 3 timmar och dricker champange och färsk frukt!

    När vi klara där får jag sätta på min en ögonbindel igen, och efter en liten stund får jag ta av mig den igen och framför mig står den lyxigaste limon jag någonsin sett!

    Vi fick åka runt i stan i ca 1 timme, vilket var grymt kul!

    Sedan lämnades vi av vid en bowlinghall, tyvärr vann jag inte :)

    Vi gick sedan vidare till en nattklubb där min m2b var med sin svensexa!! och sedan avrundades kvällen med en efterfest hemma hos oss! Så halv 6 somnade vi trötta men lyckliga!!
  • Svar på tråden Min fantastiska möhippa!
Svar på tråden Min fantastiska möhippa!