• Jenny 03

En tanke Stockholmsbrudar...

Tycker det mesta känns rätt dyrt för en dags utsmyckning!! Tänkte kolla om nån eller några vill gå ihop och köpa saker och ting till dukning och utsmyckning av lokal? Allt från knoppalakan, sidenband och diverse lull lull som vi sen kan skicka vidare för nästa bröllop.. Jag gifter mig den 23/6 2012 midsommardagen i stockholm. Tänkte mig färger som ljusrosa, ljusbrunt, bronzefärgat, vitt, silver.. Lite vintage känsla typ. En tanke bara..

• Svar på tråden En tanke Stockholmsbrudar...
  • plommonet

Ha ha, jag förföljer dig! :) Va precis inne på samma linje. Så hittar jag din länk och du ska ju ha festen på samma ställe (jag hoppas vi också ska ha)!!! Vi ska dit på lördag och "reka" Jag är helt inne på vintagekänslan! Måste samtidigt tipsa om en blogg som helt går på den linjen och där jag har fått ALLA mina idéer. www.ruffledblog.com Helt underbar sida och tankarna bara flyger iväg. De har tips för allt!

Jag vill ha en lantligare feeling, men samtidigt ganska ljust och fräsht (usch vad det lät klycshigt) Helt med på ljusare färger så som ljust ljust rosa, ljustbrunt och bronze, självklart vitt... lite allergisk mot silver. Men vi kan väl länka lite bilder som man kan tänka sig...

• Jenny 03

Åh vad kul.. När gifter du dig?

• Jenny 03

Den vi hyr partytält av heter Ricky och hemsidan är partytalthoppborgsockervadd.se

Vore kul om vi fick ihop nåt? Just nu har jag köpt massa glasljusstakar som kan vändas till vanliga ljus eller till värmeljus. Vi är ca 70 gäster och gifter oss på midsommardagen.. Jag har ritat upp en brudklänning som är gammeldags i spets och ivory med champange färgade pärlor och i kimonoärmar i spets. Den ska hämtas på fredag.. woohoo.. Min blivande man kommer ha en längre kostym i brun kritstrecksrandigt tyg.. Vore jätte kul och höra om ditt?

• plommonet

Hej Janny03... det är med viss (ehh stor) sorg jag säger att jag inte blir något Brud 2012!! Jag och fästmannen är inte helt överrens. Då vi förlovade oss för 1,5 mån sen så tycker han att det blir alldeles för stressigt, medans jag tyckte vi kunde ge det en chans, ville så gärna gifta mig i sommar... Nu känner jag mig mest uppgiven, men det kanske man inte ska.. vi ska ju gifta oss, men det blir 2013 ist... Hoppas du hittat ngn annan att dela alla detaljer med. Jag återkommer gärna till dig när det blir min tur :)

• Jenny 03

Men plommonet.. Vad sorgligt att höra.. Kan han inte ändra sig? Vi kan ju hjälpas åt och lösa detaljerna på allt löst den dagen.. Du får mer än gärna återkomma... 2013 är också ett super år.. :)

Svar på tråden En tanke Stockholmsbrudar...