• Elila
    Äldre 12 Jan 14:13
    1932 visningar
    11 svar
    11
    1932

    Kostym till barn - ebay??

    Hej hej!

    Jag är helt lost på det här med e-bay och har lite frågor ang tips...

    Vi ska ha tre stycken killar i brudföljet varav de är 2, 6 och nästan 11 år gamla. Vi vill gärna att de ska ha kostym och/eller byxor med väst...
    Försöker leta som tusan på ebay men hittar ingenting... och de jag hittat har varit jättedyra. Vill ngn hjälpa mig? :)
    Gärna i svart med vanliga vita skjortor till :)

    Taaaack!

  • Svar på tråden Kostym till barn - ebay??
  • Saandr­aa
    Äldre 12 Jan 14:36
    #1

    Hittade en här: http://viewitem.eim.ebay.se/SUITS-FOR-BOYS-BLACK-WEDDING-PROM-PAGE-BOY-1-13-YRS/370457217699/item

    Om länken inte funkar, testa söka på wedding suits for boys.

  • MarieS
    Äldre 12 Jan 14:43
    #2

    Vi köpte kostymer till våra killar på http://www.littlefairies.se/festklader-barn/pojkar-2-14-ar/22

  • Elila
    Äldre 12 Jan 15:28
    #3

    Tack för tips, ge gärna fler!

    Vi har tittat på littlefairies.se innan men tycker det är ganska dyrt där :(

  • KirsiL­aa
    Äldre 13 Jan 07:36
    #4

    Vi ska köpa en kostym på littlefairies. De är de billigaste jag har hittat. Jösses, de festklädesbutiker jag har kollat med tar 1000-2500 för att hyra ut en kostym till barn! Så 850 för en 5-delars till min "lilla" kille är ingenting! :)


  • Lommil­a1
    Äldre 13 Jan 08:23
    #5

    här är ngt www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll&item=220708147352&var=
    jag har itne beställt själv så jag vet inget om kvaliten men priset är ju åtminstone ok:)

  • Monica­89
    Äldre 13 Jan 08:26
    #6

    Sitter på e-bay nu, sökte på bröllop och fick fram kostymer för 300 kr, hela set, eller fattar jag priset fel? är inte så inne på e-bay men funderar också på kostym därifrån, och nu såg jag även att slöjorna kostar 1/10 mot en affär jag var inne i

  • Sofia0­1
    Äldre 13 Jan 08:39
    #7
    Elisabeth och Markus skrev 2012-01-12 14:13:51 följande:
    Hej hej!

    Jag är helt lost på det här med e-bay och har lite frågor ang tips...

    Vi ska ha tre stycken killar i brudföljet varav de är 2, 6 och nästan 11 år gamla. Vi vill gärna att de ska ha kostym och/eller byxor med väst...
    Försöker leta som tusan på ebay men hittar ingenting... och de jag hittat har varit jättedyra. Vill ngn hjälpa mig? :)
    Gärna i svart med vanliga vita skjortor till :)

    Taaaack!
    Jag köpte våra kostymer på www.elegantkids.se och var jätte nöjd. Om du köper flera kanske du kan maila och fråga om du kan få ett bättre pris, det gäller nog de flesta butiker på nätet. :)
     
  • Elila
    Äldre 13 Jan 09:54
    #8

    Tack för alla tips!
    Va snälla ni är :)
    Ska mäta ungarna i helgen så får vi se var vi beställer ifrån... De växer ju så himla snabbt oxå så man vet ju inte vilken strl de kommer ha i slutet av sommaren ;)

  • Hanna0­5
    Äldre 13 Jan 23:02
    #9

    Jag söker också kläder till två pojkar. En på 2, och en på 3 år. 
    Vill gärna ha vit väst, vit skjorta och vita byxor. Hittar inget :((

    Gärna tips åt mig med!!  

  • Silket­uss
    Äldre 13 Jan 23:06
    #10

    Vi beställde våra från ebay och vi är väldigt nöjda med dem. Vi köpte från Roco, och jag sökte på både 3-piece och 5 piece wedding suit for boy, kostade inte alls mycket och var riktigt fina. Jag har tänkt att jag ska sätta in bilder så att ni kan få se, men har inte hunnit, har bytt mobil, är oteknisk osv. Det var dessutom väldigt snabb leverans!

  • Hanna0­5
    Äldre 13 Jan 23:39
    #11
    Silketuss skrev 2012-01-13 23:06:39 följande:
    Vi beställde våra från ebay och vi är väldigt nöjda med dem. Vi köpte från Roco, och jag sökte på både 3-piece och 5 piece wedding suit for boy, kostade inte alls mycket och var riktigt fina. Jag har tänkt att jag ska sätta in bilder så att ni kan få se, men har inte hunnit, har bytt mobil, är oteknisk osv. Det var dessutom väldigt snabb leverans!
    Önskade att jag var lika kunnig att beställa från ebay men förstår mig ju inte på ngt som inte är på svenska... ;)
    Man skulle haft ngn som kunde visa, eller beställa åt en :D

    Visa gärna bilder!  
Svar på tråden Kostym till barn - ebay??