• pyttesvampen

hjälp mig med gravyr!

Jag ska beställa ringar nästa vecka och så slog det mig att jag inte funderat ut nåt fint att skiva i ringarna. Jag behöver er hjälp! Jag vill ha olika texter i våra ringar som tillsammans blir något fint. Tex:

Ring 1: I tid...

Ring 2: och evighet

Det blir tillsammans I tid och evighet. Förstår ni? :) Hjälp hjälp hjälp!!

• Svar på tråden hjälp mig med gravyr!
  • Sara 120707

jag tycker din egen idé var bra men låter kanske bättre på engelska.

Forever...

and ever..

• pyttesvampen
    Sara 120707 skrev 2012-01-06 00:34:05 följande:

jag tycker din egen idé var bra men låter kanske bättre på engelska.

Forever...

and ever..

Har jag inte ens tänkt på :) Smart! ska man ha med punkterna då tycker du eller ska man strunta i dom. Alltså: forever...
  • pyttesvampen
    Sara 120707 skrev 2012-01-06 00:34:39 följande:

1+1

=1

det är sött men så himla kort :(
  • Sara 120707

Jag hade nog behållt punkterna. Tycker det är fint att det antyder att det fortsätter någonstans.

Ska fundera en stund.

• pyttesvampen
    Sara 120707 skrev 2012-01-06 15:26:37 följande:

Jag hade nog behållt punkterna. Tycker det är fint att det antyder att det fortsätter någonstans.

Ska fundera en stund.

några fler förslag på ord eller fint citat? har försökt hitta på nätet men lyckas nog inte hitta rätt sökord.
  • Ekorren

"Störst av allt är kärleken"  är ju rätt långt men det beror lite på hur mycket plats ni har i ringarna också :) Annars kanske om ni har några egna smeknamn på varandra eller någon fras ni ofta säger till varandra kan också vara väldigt fint och personligt.

• pyttesvampen
    Ekorren skrev 2012-01-06 15:45:28 följande:
    "Störst av allt är kärleken" är ju rätt långt men det beror lite på hur mycket plats ni har i ringarna också :) Annars kanske om ni har några egna smeknamn på varandra eller någon fras ni ofta säger till varandra kan också vara väldigt fint och personligt.
    Aah det var fint :D Jag har ett smeknamn på honom, men han har nog inget särskilt på mig. hmmm. svårt val det här :D
Svar på tråden hjälp mig med gravyr!