-
-
Svar på tråden Diamondscenter.net??? eller andra hemsidor?
-
Jag köpte en förlovningsring där! Funkade jätte bra! Snabb leverans och bra service vad det gäller mailsvar! Jag är super nöjd!
-
det låter ju toppen :) hur har kvaliten varit på ringen? är det lika bra som här i sverige liksom?Mallis2011 skrev 2012-01-05 20:14:51 följande:Jag köpte en förlovningsring där! Funkade jätte bra! Snabb leverans och bra service vad det gäller mailsvar! Jag är super nöjd!
-
ett tips är att kolla http://www.lamastone.se/
där kan du desgina din egen ring och se exakta priser. -
Kvaliteten är lika bra, har haft min ring sen i augusti och ingen "buckla" i den än så länge =)
Man får med en suuuuuper bra putsduk som gör ringen helt ny på några sekunder! =) -
Mallis2011 skrev 2012-01-08 18:02:46 följande:Kvaliteten är lika bra, har haft min ring sen i augusti och ingen "buckla" i den än så länge =)
Man får med en suuuuuper bra putsduk som gör ringen helt ny på några sekunder! =)Åh så bra :D
Vad var det för ring du valde? har du någon bild?
-
Nej har ingen bild. Jag valde en vanlig slät förlovningsring i vitguld.
Jag och min man hade varit förlovade i 10 år när han friade. Min ring var i vanligt guld.
Jag ville använda min mormors vigselring som vigselring och den var i vitguld... därför var jag tvungen att byta förlovningsring... (jag är en av de få som inte tycker om att ha blandat guld) =)
Men jag kände inte för att betala 5000 för en ny förlovningsring så Diamondcenter blev super! =) -
Om du inte vill ha en så "stor" diamant så kan jag rekomendera sefina.se, finns massor med solitärer i vitguld. Utbudet varierar ju helatiden förståss. Om ringen ser .lite sliten ut så är det ju bara att rodinera om den :) Brukar inte kosta mer än kanske 300 :-
Det finns även fysiska butiker att besöka, men de har även öppet köp i 14 dagar. Hoppas du hittar vad du söker :) -
Justja, det är oftast 18k guld där, men kanske finns några 14k också. Varför vill du ha just 14k?
-
Vi har beställt ringar där och är supernöjda! Lycka till :)pyttesvampen skrev 2012-01-05 20:10:21 följande:Är det någon som har erfarenheter av Diamondscenter.net? Är ute efter en ring i 14 karats guld i solitärmodell med sten på drygt 0,15 carat, och de har en del till hyfsade priser. vad tror ni? Några andra tips på hemsidor?