• msafr0­5
    Äldre 1 Jan 20:20
    1625 visningar
    3 svar
    3
    1625

    bröllopsresa i juli; hjälp!!!

    Vi gifter oss den 21 juli 2012 och letar nu med ljus och lykta efter ett bra ställe att åka på bröllopsresa till. Någon som har ett bra tips??

  • Svar på tråden bröllopsresa i juli; hjälp!!!
  • Josefi­n521
    Äldre 2 Jan 17:05
    #1

    Vi gifter oss den 14 juli och kommer att åka till USA, en del av resan kommer att vara roadtrip och en del kommer att vara slappa på strand med lýxhotell. Vi skall ta oss från miami tíll san fransisco!

  • Gamila
    Äldre 2 Jan 17:23
    #2

    Vi gifter oss samma datum som du TS.

    Vi kommer åka till Thailand, närmre bestämt bangkok-koh samui- koh tao - koh nang yuan - koh phangan - koh samui - bangkok!

    Vi var på dessa öar förra året i Juni och det var helt underbart. Visst om man läser runt så är det ju risk för regn men efter en massa googlande ska det vara bäst väder på dessa öar vid den tiden. Vi hade regn 1 kväll och sen någon skur någon dag mitt på dagen.

    Kan verkligen rekommendera koh nang yuan, det är ett riktigt paradis.

    Har du några frågor så bara fråga på Cool

  • EmmaSt­ina
    Äldre 2 Jan 17:52
    #3

    Om ni inte är ute efter en "ligga-på-stranden-semester" kan jag varmt rekomendera island. Vi var visserligen där i slutet på augusti, men juli är en riktig sommarmånad och det var tydligen riktigt varmt där iår då runt 25 grader tror jag de sa.

    Island är ett helt underbar land, makalös natur, trevliga människor och god mat. Vi pratar nog om island minst en gång i veckan fortfarande och längtar tillbaka.

Svar på tråden bröllopsresa i juli; hjälp!!!