Brudar to be i Piteå/Luleåtrakten?
Hej! jag och min pojkvän ska gifta oss i Piteå kyrka till sommaren. Det skulle vara roligt om andra brudar to be i närheten vill diskutera och dela med sig av sina kommande bröllop :)
Hej! jag och min pojkvän ska gifta oss i Piteå kyrka till sommaren. Det skulle vara roligt om andra brudar to be i närheten vill diskutera och dela med sig av sina kommande bröllop :)
Hej, och gott nytt år! Vi gifter oss vid vår sommarstuga utanför Råneå den 29/6, festen blir i Gäddviksgården i Luleå.
Vi gifter oss i Öjebyn till sommaren =)
Okej, hur långt har ni kommit i planeringen?
Själv har vi bara bokat kyrkan, men håller på att söka festlokal, fotograf, catering :)
Oj! Jag väntar på min klänning som jag beställt från Milly, den ska komma i januari. Festlokal är bokad, musik är fixad. Vigselförrättare är bokad. Jag kommer att sminka mig själv, men håret är lite av ett bryderi. Vill inte lägga 2500 på en uppsättning, och min vanliga frisör är mammaledig. Tips på billiga bra frisörer emottages tacksamt! Jag är inte ute efter nåt superkomplicerat, kanske nån fläta och lite lockar typ. Bra beskrivning va?!
Vi har skickat ut inbjudningar, inte en enda har osat än. Finns ju massor kvar att fixa, ska ta tag i det nu efter alla helger...
Oj, nu börjar jag få lite smått panik! Vad långt ni har kommit i planeringen. Jag får nog börja lägga på ett kol :)Tezzisen vilket datum ska du gifta dig? Har ni några förslag på band eller dj:s i närområdet av piteå?
30 Juni är våran stora dag Vi kommer ha en dator å bra högtalare som vi kommer spela musiken i =)
Okej, har ni gjort i ordning en spellista i spotify eller hur har ni gjort?
Vi har inte kommit så långt med musikval ännu men tanken är att lägga in en spellista med blandad musik
Störningsjouren från Musikhögskolan är kanon, och ett säkert kort om man vill få folk att dansa. Dom spelar galna akustiska versioner av tex Lady Gaga.
Men allt beror ju på vad man vill ha för typ av musik.