• Linn84
    Äldre 1 Jan 15:17
    3492 visningar
    5 svar
    5
    3492

    Vigsel på Mauritius? Hur?

    Hej!
    Jag och min sambo skulle vilka åka till Mauritius i vår för att gifta oss då vi förlovade oss där för några år sedan. Vi hyrde då boende privat (lägenhet) och köpte flygbiljetter separat och trivdes så bra med det så vi tänker göra det nu igen. MEN....hur ska man gå tillväga för att få ihop ett bröllopspaket eller likande för att få hjälpa att styra upp allting där nere med papper och cermoni mm? Allt jag hittar så är det genom hotell och med boende. Någon som gift sig där utan ett "hotellpaket" med bröllop? Hur gick ni tillväga?:)


    bröllop mauritius vigsel
  • Svar på tråden Vigsel på Mauritius? Hur?
  • Arwen7­7
    Äldre 3 Feb 15:16
    #1

    Hej!
    Hur går det för er? Vi bokade med Limetravel, men då var det vigselpaket liksom. Vi tänkte först boka själva men vi valde ändå att göra så här. Var inte så jättestor skillnad på pris faktiskt och sen känns det tryggare, för vi är inga resfantaster som är vana att boka själva men visst det blir ju en del pengar som rinner iväg ändå.....
    Men jag tror man kan boka själva via beachcomber. Fråga dom om ni kan boka och få bröllopet som ni vill och vart ni vill

  • Äldre 12 Dec 23:35
    #2

    Hej! VI planerar att åka till mauritius för att gifta oss sep-okt 2015. Vore oerhört tacksamma att höra ifrån er hur ni upplevde det. Tips mottages tacksamt på hotell, resebolag, vigseln i sig. STORT TACK!

  • Äldre 13 Dec 00:19
    #3

    Ett tips, kolla datumen när trådarna är postade - men även om namnen är svarta. Svarta namn = dom är inte kvar på sidan :) 

  • Äldre 13 Dec 11:35
    #4

    okej, tack snälla! Lite ny här:) Verkar ganska lugnt på sidan förresten? Vet att den var mkt populät för ngr år sedan..!

  • Äldre 13 Dec 11:51
    #5

    Ja det har lugnat ner sig väldigt mycket (tyvärr) tror att det är som med det mesta - att facebook tar över för det är så enkelt att liksom ha allt samlat på samma ställe.
    Men vi hoppas att folk hittar hit igen Glad

Svar på tråden Vigsel på Mauritius? Hur?