otrogen ass ja vet!! men :(
Ja jag ska inte börja med att bortförklra mig, jag vet att jag gör fel, och ni får ge mig hur mycket skit ni vill, jag får väl ta de.
För 8 år sen träffa jag en kille vi blev ett par jag var då 18 år och vi fick barn när jag fyllde 20, nu har vi 2 barn och allt rullar på som vanligt, måste berätta lite bakrund innan jag kommer till sak. jag har haft en skit uppväxt, med en pappa som jobbat alltid min mamma har varit tablettmissbrukare, och pappa har slagit mamma osv. min relation till män har varit att jag legat runt massa och dom har blivit kära i mig och sedan dumpar jag dom. jag har ALLTId varit otrogen i mina korta förhållanden, när jag tfräffa min sambo så blev allt annorluda han va så snäll och försökte förstå mig, han blir aldrig arg utan pratar med mig istället, han har ställt upp i vått o tort, han är bra i sängen och tar i mig på dagarna, han är världens bästa pappa, och nystartat företag, så han jobbar mycket. när min dotter va 1 år var jag otrogen och för första gången i mitt liv så mådde jag piss och berätta allt, han sa till mig att jag skulle söka hjälp, vilket jag gjorde och allt blev bättre, tills för några v sedan. Jag träffade en kille som hörde av sig, jag sa till honom att jag inte va intresserad, han har barn och är gift, så han sluta, sen tfrääade jag på honom på systemet och han skicka ett sms att hantyckte de va kul att se mig och sen satte det igång, han skrev allt som är kul att höra, hur fin jag va och han kunde inte sluta tänka på mig, osv vi träffades och låg med varandra. innan vi låg med varandra berätta jag för min sambo att jag smsat med honom och jag ville inte det men att jag tyckte det va kul, han sa då att han förstod att jag tyckte det, jag började prata om att bli särbo för att finna mig själv och få tid att känna efter, men han vill inte det. Nu till min fråga!! jag älskar honom (tror jag) jag vill inte tänka mig ett liv utan honom, jag tänder fortfarande på honom, men va fan ska jag göra?? söka hjälp måste jag väl eller vad? jag har ju redan pratat med psykolog, mitt liv är helt upp och ner och har alltid varit de, jag vill bara vara lugn och trygg och inte känna att jag vill att det ska hända nytt hela tiden :( FAN