Behöver tänka om om mitt drömbröllop och behöver tips råd och pepp!
Min sambo har alltid hållt med mig när jag pratat och drömt om vårt framtida bröllop och det har alltid låtit som om han vill ha det som jag vill ha det! Men igår när vi pratade närmare om det så kröp det fram att han vill egentligen inte alls ha nå stort bröllop, han vill helst bara bli gift utan att genomgå hela processen sa han... Men att han hållt med mig för att inte göra mig besviken och att han kan göra allt för min skull...
Jag blev såklart ledsen och kände att alla drömmar kraschades! Men efter att ha pratat om det så känns det ändå bättre... Jag vill inte ha ett stort bröllop vetandes att han inte vill ha det så. Det kommer ingen av oss bli lyckliga av!
Jag har vissa saker jag kan kompromissa om men jag vill ha en brudklänning och ha en fest för nära o kära. Han vill helst inte gifta sig i kyrkan... Min fråga är nu till er där ute; vart kan man gifta sig o hur om inte i en kyrka? Och jag vill inte gifta mig i rådhuset...utan jag vill ha en fin/mysig "lokal"...
Någon som kan hjälpa mig att tänka om och komma med bra idéer, förslagm.m om hur man kan få ett fint bröllop ändå!?