Tips i Stockholm
Hej alla,
Jag och min alskling ar nu antligen gifta och tillbaka fran en ljuvlig smekmanad. Eftersom att jag personligen vardesatte att veta vilka foretag som skotte sig extra bra nar vi planerade vart brollop sa kommer har en lista pa guldkornen vi anvande oss av nar vi gifte oss den 12 november 2011 i Stockholm. Jag skulle supergarna anlita alla nedan igen.
DJ
Royal DJs (www.royaldjs.se/) sag till att forst traffa oss for en fika flera manader innan brollopet for att forsta exakt vilken musik vi tycker om och ge tips om vad som skulle gora festen annu lite battre. Jag och min make ar lojligt fortjusta i indie-musik och trots att grabbarna pa Royal DJs inte ar det, sa imponerade de med att bade inkludera vara gamla pop-favoriter, nya indie-latar som vi inte hort OCH sanger som alla vara gaster gick igang pa och som vi aldrig kommit pa att ta med. Royal DJs var jattebra att ha och gora med ocksa for att de verkligen kan sin sak och gor det de lovar+lite till. Att ha en DJ istallet for ett Spotify-brollop lyfte dessutom festen hur manga steg som helst. WOW!
Fotograf & stylist
Till fotografering och ALLT fix tog vi hjalp av stylist & dressmaker Sigrid Greén och fotograf Karin Lindén (lonnbackafotograferna.se/greenlinden/). Igen: WOW! Teamet la en hel lordag en manad innan brollopet pa att fa till mitt har och smink + att provfotografera mig och min alskling sa att vi skulle vara lite mer bekvama pa brollopsdagen. Nar val Dagen kom sa tyckte bade jag och min make att vi hade varldens skonaste brollopsdag. Att hanga med Karin och Sigrid innan brollopet och kalaset sparkade igang kandes som att hanga med gamla kompisar. Alla var valdigt avslappnade med varandra och trots att varken jag eller min make brukar vara sarskilt bekvama nar vi fotograferas sa var vi verkligen det. Bilderna ar jattefina och det var saa skont att lagga over allt piff (har, smink, tillfixning av klanning, pakladning...) pa Sigrid istallet for att ha en mangd olika experter till allt.
Juvelerare
Atelier Ajour (www.atelier-ajour.se/) hjalpte till att gora om en gammal diamantring till en alldeles fantastisk vigselring. Eftersom vi blev sa nojda med resultatet bad vi aven dem att gora om vara forlovningsringar lite grann. Stig som driver Atelier Ajour ar en fantastisk personkannare som ar lika talmodig med gamla tanter som han var tramsig med oss.
Lycka till alla med era brollopsplaner!