• evelajnan

    Vilken färg?

    Jag är jätteförvirrad, kanske någon här kan hjälpa mig att räta ut några frågetecken. 
    Under brudklänningen är det strumbyxor eller stay-ups som gäller? Vilken färg, hudfärg eller vita??? 

  • Svar på tråden Vilken färg?
  • AndroSid

    Det enkla svaret är ju att det bestämmer du själv Flört

    Om du har en strumpebandshållare kan du ha vanliga strumpor (kom ihåg att sätta trosorna över bara... annars blir det jobbigt att gå på toa!). Annars skulle jag personligen (smaksak...) satsa på stay-ups, eftersom jag tycker att det är finare.

    Har du en lång klänning så spelar färgen nog ingen större roll (kommer ju inte direkt synas) men om du har en lite kortare skulle jag nog välja hudfärgade. Jag själv ska ha en hellång klänning och funderar på att ta antingen vita eller svarta strumpor (beroende på om jag väljer att använda en svart eller vit torselett).

  • evelajnan

    Okej..funderar på att ha stay-ups, ska ha en hellång klänning så funderar på att ha vita..  
    Jag tycker det är rätt viktigt att ha sköna underkläder och att det inte syns igenom, funderar på ett par invisible trosor från sloggi.. inte snyggt med kanter som syns!

Svar på tråden Vilken färg?