• Forumvärd

    Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling! 12/12

    Återigen är det dags för oss att öppna en ny lucka! Tomte
    Vi närmar oss julen och planeringen brukar bli intensivare för var dag som går!

    Hur brukar du duka ditt julbord?
    Har du något speciellt som alltid MÅSTE vara med på julbordet?
    En favorit duk?
    En favorit prydnad, servis eller kanske ett grötfat?
    Ta ett foto på endera din dukning eller din "måste finnas på bordet" sak och berätta kort om din dukning/favoritsak

    Då har du nämligen chansen att vinna två riktigt bra priser!!
    En silikonkavel från Bagaren och kocken värd 495:- och en läker tårtdekoration från Calligrapen värd 295:-




    Vinnaren presenteras torsdagen den 15/12

    Lycka till!
  • Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling! 12/12
  • Jag han


    Inte särskilt dyr och inte det vackraste men denna fick jag av min pappa min första jul i egen lägenhet. Den betyder väldigt mycket för mig. Jag har ärvt min pappas gråtmildhet, och trots att han är i liv och vi ses ofta så blir jag alltid lite tårögd när jag tar fram den.

  • 2 0 1 2


    Den här måste alltid stå på bordet hemma hos oss! Vi fick den som favor på goda vänners bröllop, och jag tycker den är rolig dels för att den är en annorlunda prydnad, men också för att den är ett kärt minne. Naturligtvis blir jag också glad av att se bilden på min blivande man när han inte är hemma.
    Vi får många positiva reaktioner på vår fina prydnad!
  • augusti2012

    åh vilket fint pris.

    Något som min mamma alltid ställer fram på bordet är en fin linneduk som min mormor har vävt en gång i tiden. Skulle varit 100 år i år. Sen har vi farmors porslin. Sen i taket hänger mammas och pappas bröllopspresent i form av en kristallkrona. Sen kommer det jobbiga som mamma envisas med. Två tomtar som jag och min syster gjorde när vi var små. Jag fyller 29 och min syster 40 nästa år. Men endå ska dessa fram.
    sitter tyvärr 12 mil ifrån mina föräldrar och kan inte ta kort på detta spektakel. Men ni ser säkert dessa snea tomtarna som ska stå på bordet år efter år. Men på något sätt har det ändå lite charmigt.

    Trevlig lucia önskar jag er alla. 

     

  • jaggillarrosa

    Alla dukningar blir grymt mycket snyggare med confetti!
    Jag har flera små askar med olika slags confetti. Ett med jultema, ett för halloween, ett med glitterstjärnor som jag brukar ha på nyår.
    Jag menar alltså små saker eller glitter som man strör up över bordet.

    Har tyvärr ingen bild.....

  • blonda häxan


    Barnens broderade julkort i wellpapp åker fram varje år
  • Pluppe


    Såhär ser våran kvällsfika ut uppdukad! Muggarna med snögubbarna är en stor favorit som jag fick utav min mamma och pappa när jag var yngre. Glöggmuggarna fick sambon i julklapp för 2 år sedan och dem är en stor favorit för honom eftersom han är en riktig glöggälskare Glad
  • Forumvärd

    Tack för alla fina bidrag!! Solig
    Dagens vinnare blev:


    blonda häxan skrev 2011-12-14 19:01:30 följande:


    Barnens broderade julkort i wellpapp åker fram varje år
    Ett stort grattis till dig Blonda häxan! Solig
    Inboxa mig dina kontaktuppgifter så fort som möjligt!
Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling! 12/12