TIPS på roligheter till vårt bröllop :-) sådant även blyga folk klarar av att slappna av :) mer hemliga uppdrag..
Hej, vi ska gifta oss snart och jag är jätterädd det blir tråkigt för folket är så olika. Många är sådana som skulle kunna med vad som helst, men det är inte säkert de gör det pga min blivandes släkt som är mycket mer fina på det.
Därför blir man lite osäker på vad man vågar sig på.
Vi funderad epå hemliga uppdrag osv och det finns flertal som är roliga, men man blir rädd de blir besvärade och inte vågar pga andra som är där.
Men det får inte hindra riktigt helelr .-) jag vill skratta, jag vill alla ska skratta och ha skoj och minne för kvällen att det var toppen..
Snälla förslag på mer hemliga uppdrag som är roliga men kanske även diskreta för hela mängden? eller ah både och :)
Även andra tips? lekar? mer skoj?
vi har gjort bla att borden ska delas upp och få uppdrag att tex skriva en dikt om oss eller till oss, en hejarramsa osv..det är kul :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-27 19:22
Samt har ni något tips till nåt att göra eller ha i back up plan om det blir segt efter mat,tårta mm är klara. då musiken startas tex. vi funderade på en linedance för att få igång folket,men det sket sig nog. vet inte vem man ska fråga..