• Annan01

Bra vegetarisk catering

Vill bara tipsa om var ni kan beställa bra näringsrik vegetarisk mat. Vi letade länge och pratade med ett flertal catering firmor. Vi fann tillslut ett företag som heter Hemkört i Västerås som transporterade maten till oss utanför Eskilstuna. Det var den mest fanstastiska maten och så vackert upplagt. Jag är så tacksam över deras insats och trots att det nästan bara var jag och min make som var vegetarianer var alla nöjda, till och med den köttätande argentinarn.

Anna

• Svar på tråden Bra vegetarisk catering
  • L U

Åh, så roligt att ni fick lyckad vegetarisk mat på ert bröllop (jag antar att det var på bröllopet). Bra tips! Har företaget någon hemsida?

En vän till beställde vid ett tillfälle fantastisk god vegetarisk (tror till och med det var veganskt) mat från en cateringfirma i Stockholm. Jag ska se om jag kan ta reda på vad företaget heter, så slänger jag upp en länk ifall någon här skulle vara intresserad. :)

• Annan01

Adressen är hemkort.net. Kan se ut som om de bara levererar matkassar men de har också catering. Vi hade ca 50 gäster på bröllopet och alla blev förtjusta över det fantastiska upplägget de goda smakerna och alla var mätta och belåtna efteråt. Vi visste ingenting om företaget utan gick på de värderingar de skriver om i "vår idé". Ekologisk mat, närproducerat och hembakat bröd, mat utan tillsatser.

• L U
    Annan01 skrev 2011-11-29 21:20:59 följande:
    Adressen är hemkort.net. Kan se ut som om de bara levererar matkassar men de har också catering. Vi hade ca 50 gäster på bröllopet och alla blev förtjusta över det fantastiska upplägget de goda smakerna och alla var mätta och belåtna efteråt. Vi visste ingenting om företaget utan gick på de värderingar de skriver om i "vår idé". Ekologisk mat, närproducerat och hembakat bröd, mat utan tillsatser.
    Tack för länken! Det ser toppen ut.

Ett annat tips på vegocatering i Stockholm, kom jag på, är Goodstores catering. Har inte provat deras catering själv men deras butik är superbra och helekologsik + vegetarisk. Och deras take away är bra den också, så jag vågar rekommendera cateringen med. :)
Svar på tråden Bra vegetarisk catering