• VeronicaFerreira

På jakt efter en fiolspelare i Stockholm

Hejsan, undrar om ni kan hjälpa mig med tips om en duktig fiolspelare i Stockholm som kan spela på vårt utomhus vigsel på pingstafton 2012. jag vill gärna ha en kombination med en annan instrument, t.ex. cello eller klarinett. 
    Tack i förhänd.  

• Svar på tråden På jakt efter en fiolspelare i Stockholm
  • VeronicaFerreira

tack för hjälp. Jag skall nog kontakta dem!  om jag vågar.... Kolla lite på deras hemsida. Helt otroligt.. Undrar verkligen om de skulle kunna tänka sig spela på en "anonym" vigsel ( vi är inte kändisar) Det kan hända att de är jätte dyra, men jag försöker  
    Mvh, Veronica 

• Cantaton

Jag brukar själv anlita Kersti till "anonyma" begravningar, hon gör det gärna, så det behöver du inte vara rädd för :)

• Jhkk

Kontakta Kungliga Musikhögskolan. Vi hade två violinister på vårt bröllop därifrån som spelade när gästerna anlände till festlokalen. Kanon!

• kodaly

Nu kanske du redan hittat och bokat något. Om inte så kan jag varmt rekomendera franzens musikmusikbyrå.
    Jag anlitade dem till min mormors begravning och fick hur mycket hjälp som helst med tips på bra låtar och vilka instrument som passade bra osv. Den solist som kom och spelade var helt fantastisk och superproffsig på alla plan, och nu har vi åter igen bokat via dem för vårt bröllop då vi ska ha en sångerska som ska sjunga och kompa sig själv på piano. Känns tryggt och proffsigt och de har väldigt bra priser (vitt känns bra tycker jag)

Svar på tråden På jakt efter en fiolspelare i Stockholm