Någon som handlat från chanti.se?
Hittade så tokfina smycken på chanti.se Det är ju ganska bra priser, men blir så feg att handla när jag inte hört talas om sidan. Har någon beställt därifrån el hört nåt om sidan?
Tack på förhand!
Hittade så tokfina smycken på chanti.se Det är ju ganska bra priser, men blir så feg att handla när jag inte hört talas om sidan. Har någon beställt därifrån el hört nåt om sidan?
Tack på förhand!
Hej!
Dom är seriösa :) Lovar dej, min sambo och jag valde min framtida vigselring därifrån. Men med Cz stenar.
Betalade med visa kort också. Pengarna drogs. Tror leveranstiden var från en torsdag till nästkommande tisdag/onsdag. Självklart på vigsel ringar samt förslovningsringar med diamant eller motsvarande är leverans tiden 2 veckor enligt deras sida. Min var i silver och cz. Är inte så kunnig på det. Men dom var jätte trevliga och svarade med högst 1 dygn på mina mejl :) Lycka till!
Tack snälla för svaret! Är redan gift, men hittade så grymt mycket fina smycken som jag är sugen på. :) Det låter ju bra då :) Köpa lite julklappar till mig själv kanske ;)
Får man fråga vilken du köpte?