Hårsmycken till långt och utsläppt hår
Hej
Har ni bilder på eran hårsmycken som ni kommer använda/använt till Er bröllopsfrisyr? Helst för långt och utsläppt hår.
Hej
Har ni bilder på eran hårsmycken som ni kommer använda/använt till Er bröllopsfrisyr? Helst för långt och utsläppt hår.
Jag hade inget själv men jag kollade länge efter nåt på Etsy.com och där finns det hur mycket som helst fint! :)
Inte helt utsläppt men diademet skulle säkert funkat prima även till det :)
Mitt råd är www.tiaror.se , finns mycket att välja på där!
www.diadema.se har också mycket! Där hittade jag mitt diadem som jag är jättenöjd med.
Detta köpte jag(som jag sen inte använde då jag även köpte en ny klänning som det inte passade till....). Det är jättefin och mkt mera "glittrigt" i verkligheten:
www.davidsbridal.com/Product_Ribbon-Headband-with-Floral-Rhodium-Side-Motif-H7593_Accessories-Headpieces-All-Headpieces
Är du intresserad kan du väl inboxa mig!
Puffar lite här...
Köpte en på Ebay. En handgjord sak som man liksom sätter på sidan av huvudet. Jag ska ha utsläppt hår med håret åt ena hållet. Vet inte om jag kommer att "våga" använda den (Sverigesyndrom?) men jag var tvungen att klicka hem den. Kostade ca 90 kr med frakt och allt. Jag kommer nog att ha den en del av bröllopsdagen iallafall. Kanske på festen på kvällen för att piffa upp lite extra :)
Vart har du hittat detta fina "hårspänne", även den andra bilden var väldigt fin!
Hej! Jag vet att dom har en hel del på Glitter!
MVH/Ulrika
Hej!
Jag har en vännina som beställt hårsmycken till sitt bröllop från www.harbling.se
Finns massa varianter med kristaller som fästs med ett hår clip.