• Godis

Stöd och råd med din sminkning?

Hade en tråd här för något år sedan och trycket var enormt men hade alldeles för mycket att göra då så den "glömdes bort". 
    Efter att ha suttit här dom senaste veckorna så har jag upptäckt att det fortfarande finns ett STORT behov av stöd och hjälp för att hitta rätt i sminkdjungeln. Då det lätt trillar in en hel del frågor på en dag så är det lätt att missa en del. Har därför lagt upp en blogg som ni kan gå in på och ställa era frågor och där jag kommer göra mitt bästa för att svara på dom.

http://beautybylin.blogg.se/

Välkomna med era frågor!!! Skrattande

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-16 19:12
    Del 1 och 2 ligger uppe nu för svar på era frågor. Jobbar med del 3 och hoppas få upp den ikväll....

//LIN

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-08 19:11
    Det har blivit sånt ramaskri ang. ett inlägg jag gjorde som sedan blev anmält och borttaget. Jag vill tillägga att inlägget inte var i denna tråd utan ett fristående inlägg som inte alls hade något med denna att göra. Så därför finns det ingen grund att ropa reklam eller spam. Den här tråden har inte blivit anmäld och borttagen som ni ser.

Jag tycker det känns tråkigt att stämningen blivit hätsk härinne men ni har rätt till era åsikter och jag till mina. För att inte vara en nagel i ögat på er så kommer jag inte lägga upp några fler inlägg i denna tråd då det kan betraktas som spam eller reklam. Och skulle jag anmälas för det så får jag inte skriva i några andra trådar heller och det vore tråkigt.

• Svar på tråden Stöd och råd med din sminkning?
  • Godis

Såg precis att jag lyckats ta bort alla kommentarer och svar på era frågor. Lägg gärna upp era frågor igen på bloggen så lägger jag både frågor och svar i ett inlägg senare.

//LIN 

Svar på tråden Stöd och råd med din sminkning?