• AndroS­id
    Äldre 11 Nov 20:11
    1275 visningar
    3 svar
    3
    1275

    Vad ska jag ha för skor?

    Ja, trots egna efterforskningar så känns det verkligen som att jag har kört fast just nu. Jag kan varken vare sig få en riktig lista över vad jag söker hos mina skor eller hitta några alternativ.

    Jag letar alltså efter skor som:
    - Ska passa till min brudklänning, som är en otraditionell variant som är hellång och mörkgrön (jag inser att det är svårt för er att veta hur jag menar, men i och med att min svärmor syr klänningen ifråga åt mig kan jag tyvärr inte visa bild ännu)
    - Har klack, eftersom jag får bättre hållning med lite klack. Dock kilklack eller lättgången klack, då jag verkligen avskyr att få ont i fötterna (går inte i klackskor till vardags och vigseln kommer att vara utomhus, på ett ställe med grusgångar och gräsmattor...). Jag kan eventuellt tänka mig utan klack om de är riktigt, riktigt snygga.
    - Någon slags naturfärg (grönt, trä, beige, kork etcetera) då jag tror att det skulle passa bäst ihop med vårt tema
    - Så bekväma det går... Men helst inte klumpiga för det.

    Enkel lista va? Flört Nej, men ärligt, har ni några som helst tips är jag ytterst tacksam.

  • Svar på tråden Vad ska jag ha för skor?
  • Äldre 12 Nov 09:25
    #1

    Har du kollat på Brandos?

    Här har du tre sidor med kilklackar. Även om vissa är stövlar, så är det sorterat på finskor --> kilklack.

    http://www.brandos.se/kilklack/c879/pagesize/99

  • AndroS­id
    Äldre 12 Nov 09:46
    #2

    Jag har kollat på Brandos men hittade inget av direkt intresse. Men tack ändå!

  • Jane
    Äldre 12 Nov 10:44
    #3

    Fasiken!! jag hade precis skrivit ett långt inlägg med massor av länkar, men det raderades...

    Hursomhelst, tittade jag på www.heppo.se dom hade superfina i grönt, brunt och beige + att dom har höstrea för tillfället. Så kika in dit.

    här är ett exempel: http://heppo.se/damskor/hogklackat/delacroix-warm-sand-108198-0012


Svar på tråden Vad ska jag ha för skor?