• Brudif­ramtid­en
    Äldre 8 Nov 08:14
    2495 visningar
    11 svar
    11
    2495

    Var kan jag hitta liknande skor?


    Är smått förälskad...Någon som har tips på var jag kan hitta skor som påminner? De kom upp när jag googlade bilder rent allmänt...
  • Svar på tråden Var kan jag hitta liknande skor?
  • Tokig
    Äldre 8 Nov 08:48
    #1

    Här finns ganska många skor i spets http://www.mylovebasket.com/se/catalog/skor/kvinna/brudskor

  • Tokig
    Äldre 8 Nov 08:50
    #2
  • Tokig
    Äldre 8 Nov 08:51
    #3

    Dessa också http://www.euphoriashop.co.uk/shoe-boutique-88/closed-toe-wedding-shoes-115/euphoria-boutique-vintage-ivory-lace-wedding-6049.htm

    Google på Lace wedding shoe så kommer det upp flera butiker som har liknande skor.

    Lycka till!

  • ewaulr­ica
    Äldre 8 Nov 08:57
    #4

    skorna kommer iaf från Melody shoes, sök på nätet! :) brukar finnas på ebay om du söker på t e x melody wedding shoes, riktigt billigt kan man få dem! :)

  • Vingab­rud
    Äldre 8 Nov 09:02
    #5

    Jag har precis köpt sådana skor fast utan spets :) Jag beställde dom av ett företag som heter Melody shoes, gå in på deras hemsida och kolla ! Kan verkligen rekommendera dom , man skickar in sina fot mått och får skorna tillverkade efter det , kan även bestämma klackhöjd och färg. Sen skickar dom med flyg och budbil. Dessutom är dom inte dyra alls , jag betalade 385 kr för skor och frakt!! Kolla i mitt fotoalbum så finns bild på skorna där.


    Lycka till ! :)


     

  • ewaulr­ica
    Äldre 8 Nov 09:10
    #6
    Vingabrud skrev 2011-11-08 09:02:16 följande:

    Jag har precis köpt sådana skor fast utan spets :) Jag beställde dom av ett företag som heter Melody shoes, gå in på deras hemsida och kolla ! Kan verkligen rekommendera dom , man skickar in sina fot mått och får skorna tillverkade efter det , kan även bestämma klackhöjd och färg. Sen skickar dom med flyg och budbil. Dessutom är dom inte dyra alls , jag betalade 385 kr för skor och frakt!! Kolla i mitt fotoalbum så finns bild på skorna där.


    Lycka till ! :)


     


    se där... :) där kom all info! :) tummen upp!
  • Brudif­ramtid­en
    Äldre 8 Nov 20:15
    #7
    Vingabrud skrev 2011-11-08 09:02:16 följande:

    Jag har precis köpt sådana skor fast utan spets :) Jag beställde dom av ett företag som heter Melody shoes, gå in på deras hemsida och kolla ! Kan verkligen rekommendera dom , man skickar in sina fot mått och får skorna tillverkade efter det , kan även bestämma klackhöjd och färg. Sen skickar dom med flyg och budbil. Dessutom är dom inte dyra alls , jag betalade 385 kr för skor och frakt!! Kolla i mitt fotoalbum så finns bild på skorna där.


    Lycka till ! :)


     


    Tack så hemskt mycket!!
  • Brudif­ramtid­en
    Äldre 8 Nov 20:30
    #8

    Nu har jag mailat dom!!

  • annapa­nna88
    Äldre 8 Nov 22:27
    #9

    Dessa skor, med spets och allt, har jag köpt från www.lightinthebox.com :)

  • Brudif­ramtid­en
    Äldre 9 Nov 05:27
    #10

    Tack! Ska kika in där med..Vad fick du betala för dem och är det länge sedan? Passade de?


    annapanna88 skrev 2011-11-08 22:27:20 följande:
    Dessa skor, med spets och allt, har jag köpt från www.lightinthebox.com :)
  • annapa­nna88
    Äldre 9 Nov 19:24
    #11

    Jag betalade strax över 600 men då ingick importavgift som jag inte visste om från början (som jag fick betala till fraktföretaget). Men tycker ändå att det var helt ok pris :)

    Köpte dem i början på september. De passar, är dock lite hårda bak vid hälen med jag tänker att jag har tid på mig att gå in dem :) Finns bra tabeller när man ska beställa om hur man ska mäta sina fötter för att få rätt storlek. 

    Klacken är dock lägre än på din bild, ca 4 cm skulle jag gissa på utan att ha mätt, och lite bredare :)

    Jag är iaf supernöjd med mina! :) 

Svar på tråden Var kan jag hitta liknande skor?