• Anonym

Bröllopsnatten

Har lite funderingar inför bröllopsnatten? Hade ni eller planerar ni att ha på er något speciellt? Typ raffset eller liknande?

• Svar på tråden Bröllopsnatten
  • Anonym (regn)

Jag kommer nog satsa och ha på mig något sexigt Ja! :) Korsett med strumpebandhållare, strumpor osv.
    Har man inte det till vardags tycker jag man ska satsa på bröllopsnatten.

• Anonym

Var köper man sånt? Tips?

• Sara 120707

jag ville ha nåt som va sexigt men inte trashy. (Inte att jag har något emot det men bröllopsnatt för mig känns mer sensuellt än sexigt om ni förstår hur ja menar).

tyckte det var svårt att hitta nåt så ja kikade på secondhand och hittade det här som jag ska ha.

• Anonym (regn)

Det finns faktiskt rätt så fina grejer i H&M exempelvis, eller Lindex, Kappahl.
    Annars kan man handla på internet också men någon speciell sida vet jag faktiskt inte om.

• Anonym (regn)

Kan tillägga att man inte ska ha på sig det man inte är bekväm i. Jag tycker att vill man vara lite försiktigare kan man satsa på en negligé t.ex.

• Victoria

Här blir det enkelt med lite sexigare spets underkläder med strumphållare, bara för att jag inte vill lägga allt för mycket planering och vikt på bröllopsnatten ifall båda eller någon av oss skulle bli så trötta att vi mest bara vill ligga och hålla om varandra. Så det blir enkelt så det inte blir en sån stor besvikelse sen och ett måste på bröllopsnatten

• Berlan

Jag vill gärna ha något sexigt, jag tänker någonting typ som Beyoncé i Best Thing I Never Had-videon. Men jag undrar liksom, hur lyckas man någonsin gå på toa i brudklänning och med strumpebandshållare?!

Svar på tråden Bröllopsnatten