• livlin­ess
    Äldre 21 Oct 20:46
    4691 visningar
    18 svar
    18
    4691

    Bröllopsbloggar????

    En liknande tråd som denna har kanske varit uppe innan men kunde inte riktigt hitta någon så jag tänkte starta en ny :)

    Tänkte höra om ni har några bra tips på bröllopsbloggar där ute? Kanske din egen eller någon bekants? Tycker det är så kul att läsa! Bra inspiration för ens eget bröllop :)

    Jag startade precis min egen blogg idag, har bara skrivit ett inlägg där so far men den kommer alldeles säkert fyllas med en massa bröllopsinlägg inom en snar framtid, haha :D

  • Svar på tråden Bröllopsbloggar????
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 23 Oct 15:51
    #1

    Kolla in min om du har lust, min planering är klar, har varit gift i tre veckor nu :)


  • polkap­inne
    Äldre 23 Oct 16:11
    #2

    Jag har nyligen startat upp en bröllopsblogg. Har dock inte gjort så många inlägg än men ju närmare vi kommer desto mer kommer att fyllas på.


    http://dujagtillsammans.blogspot.com/

  • consci­ndo
    Äldre 25 Oct 21:47
    #3

    Hejsan,

    Jag skriver lite om bröllopstips och planering på min men det är även blandat med vardagslivet så inte renbröllop tyvärr.

    traveler.blogg.se

  • Äldre 28 Oct 13:12
    #4

    På min blogg kan du läsa lite om vår planering och väg till bröllopet


  • Äldre 28 Oct 13:20
    #5

    Jag är ju redan gift, men jag bloggar här om bröllopet. www.carinpeter.blogspot.com

    Det finns annars två andra trådar på BT där alla bloggar står.


  • pernil­laochh­enrik
    Äldre 31 Oct 18:40
    #6

    Bra med bloggsidor.. Tips är guld värda!

  • Äldre 31 Oct 18:49
    #7

    Jag tycker också om att läsa bröllopsbloggar men ÄLSKAR att läsa bröllopsbloggar som är fulla av bröllopspyssel... Tipsa gärna om sånna... ;)

    Min blogg är annars www.karlochcecilia.blogg.se

  • august­esen
    Äldre 31 Oct 19:00
    #8

    Trevligt att fylla upp favoritlistan men några fler bloggar!

    Min blogg hittar ni här: http://mittdrombrollop.blogg.se

  • consci­ndo
    Äldre 26 Nov 00:53
    #9

    Tänkte bara fråga om det är någon utav er som bloggar om era bröllop som bor i småland som skulle vara sugna på att komma på en "bröllopsblogg-träff" under december?

  • Jane
    Äldre 26 Nov 08:59
    #10

    Hej, jag är en relativt ny bloggare men har ändå hunnit skriva mycket om allt Skrattande
    Min bröllopsblogg heter "Mitt stora feta blatte bröllop" och handlar om all min planering och alla mina idéer jag har för bröllopet. Titeln valde jag för att vårt bröllop är just ett sådant, det kommer vara utomlands i mitt hemland, med "konstiga"-annorlunda traditioner, ca 450 gäster som hoppar, dansar, skriker och "kastar" pengar på livebandet.

    Nu när vi är väldigt "modernt" influerade som personer så kommer vårt bröllop vara väldigt annorlunda och kulturkrockar kommer uppstå.
    Bröllopet: Modernt, stilrent, svart-rött-vitt, rock, vintage

    Min blogg: janenwayne.blogspot.com/

    Kika jättegärna in om du är intresserad! Glad


  • Äldre 4 Jan 01:23
    #11

    www.brollopsmagasinet.se/urenbrudssynvinkel det är min blogg och jag försöker att blogga mins en gång om dagen fram till bröllopet.

  • Bengal­iBride­zilla
    Äldre 18 Jan 01:01
    #12
    Har precis kommit igång med min bröllopsblogg, följ den gärna  Skäms
    Den handlar om min väg till altaret, planering, shopping, lokaler, ceremonier m m. Eftersom mina rötter är från Bangladesh, kommer det skrivas om hur det firas där och vad jag och fästmannen min, tar med oss därifrån till vår stora dag!

    bengalibridezilla.blogg.se/ 
  • tessie­01
    Äldre 18 Jan 02:45
    #13
    Jag ska gifta mig 25 Februari 2012 och bloggar:

    http://tessies-blogg.blogspot.com/ 
  • Hobevi
    Äldre 11 Jan 12:40
    #14
  • Äldre 13 Jan 20:53
    #15
  • Äldre 13 Jan 21:02
    #16
  • diabol­i
    Äldre 28 Jan 14:49
    #17
  • Grodpr­insens brud
    Äldre 28 Jan 17:25
    #18

    Det är ett jättebra initiativ tycker jag. Jag har insett att bloggen är det bästa stället att samla allt på.. Foton, frisyrer, klänningar, tankar, länkar man vill spara och tipsa om.. Den perfekta dagboken alltså :)
    Lycka till med bloggandet!

     


Svar på tråden Bröllopsbloggar????