• Emblas Mamma
    Äldre 20 Oct 21:18
    2420 visningar
    6 svar
    6
    2420

    Någon som kan ge tips om var man hittar VITT album?

    Hej igen alla här på BT!
    Det var ett bra tag sen nu!

    Nu är det så att jag har fått riktigt vackra bilder från vårt bröllop precis som vi vill ha det. Nu är det så att vi redan gjort bröllopsalbum på internet osv, men det kan ju aldrig bli lika fint som om man skulle klistra och pyssla själv med det :)

    Därför tänkte jag nu framkalla några av de vackraste korten, men jag vill ha dom i ett VITT album denna gången och inte svart.
    Alltså, jag letar efter ett vitt album i sitl med dom svarta man kan köpa lite överallt på IcaMaxi typ för 79kr.
    Men vita är lite värre att hitta.
    Har hittat ett liknande men lite lyxigare på romance.se, nämligen detta:
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1102672&PPC=61292&tagval=&menuIdx=

    dock tycker jag det är lite mer än väl dyrt för över 300 kr, man kan ju alltid kontrollera med ER här på BT innan man beställer detta. Ni kanske vet något billigare alternativ? Det behöver inte vara superlyxigt, det fixar jag med själv!
    Skrattande

    Hoppas på många bra tips från er, annars tackar och bockar jag för att ni tog er tid att läsa ändå!
    Lycka till med era bröllop och framtida liv! {#emotions_dlg.flower}


  • Svar på tråden Någon som kan ge tips om var man hittar VITT album?
  • Äldre 20 Oct 21:30
    #1

    Kan inte lova något men kolla på panduro, de kan ha Glad

  • Aniara­4
    Äldre 20 Oct 21:39
    #2

    Ordning&Reda har ett ganska fint vitt med ett hjärta i struktur på omslaget, vi hade ett sånt som gästbok (finns olika storlekar). Jag köpte det på Åhlens.

  • Aniara­4
    Äldre 20 Oct 21:41
    #3

    Finns med brudpar också.
    www.ordning-reda.com/pages/&dom=1037&rub=2424&vFamID=2503

  • Äldre 21 Oct 01:15
    #4

    Vi köpte ett vitt på Panduro.


  • Emblas Mamma
    Äldre 21 Oct 07:12
    #5
    Aniara4 skrev 2011-10-20 21:41:40 följande:
    Finns med brudpar också.
    www.ordning-reda.com/pages/?srv=cms&dom=1037&...
    Det är verkligen sådana album jag letar efter! Jättebra!
    Men tyvärr verkar det inte gå att beställa.. ? Jag har lite långt till alla städerna som butiken finns i tyvärr :/
    Men annars är det sådana vita album jag vill åt, spelar inte så stor roll vad som finns på utsidan egentligen, men denna var söt!:)

    Ni andra: Jag ska kika in på panduro lite snabbt och hoppas på det bästa! :)

    TACK för svaren!
  • Jhkk
    Äldre 21 Oct 18:03
    #6

    Jag köpte ett vitt album i inbunden bok på Svanströms förra veckan. Riktigt fint med svagt silver på kanten på papperna. Runt 250 kr.

Svar på tråden Någon som kan ge tips om var man hittar VITT album?