• Malois
    Äldre 17 Oct 15:42
    5959 visningar
    10 svar
    10
    5959

    Present till tärnor och bestman..

    Kom med tips! Vad ger ni? Vill hitta något bra, som kan tänkas användas och ändå är personligt... Kommer bara inte på vad, hjälp mig!

  • Svar på tråden Present till tärnor och bestman..
  • Irma82
    Äldre 17 Oct 16:06
    #1
  • Äldre 17 Oct 16:08
    #2

    Vår bestman fick ett presentkort på cervera med ett större belopp då han precis hade flyttat in med sin tjej.
    Tärnan fick en Guess-klocka. Både jag och min syster älskar Guess ;)

  • Malois
    Äldre 17 Oct 17:56
    #3

    Tack för tipsen. Har funderat på en graverad fickplunta åt bestman men kommer inte riktigt på något liknande till tärnorna...

  • Malois
    Äldre 19 Oct 15:45
    #4

    puffar lite, behöver verkligen tips här....

  • finali­na
    Äldre 20 Oct 16:04
    #5

    Jag tycker de här silverhängena är alldeles underbara, diskret men ändå ett minne för tärnan
    www.butikstylish.se/sv/search.php&orderway=desc&search_query=bride&submit_search=
    Beroende på hur mycket man vill lägga, kan man ju också köpa till ett berlockarmband, och hänga på dels tärne-hänget men även andra silverhängen som betyder något.  Finns en hel del inspiration att hitta i den här webbutiken. 

  • Anna Kareni­na
    Äldre 28 Oct 12:22
    #6

    Mina favoriter är smycken från www.lyckogram.se
    men, om du inte vill ha smycken, så kanske en sån här ljusstake med några ord vore rätt: http://www.minimidesignshop.se/ljus.aspx

  • Cattis­77
    Äldre 28 Oct 12:33
    #7
    Irma82 skrev 2011-10-17 16:06:10 följande:
    Jag rekommenderar dig den här tjejen,hon är duktig och har bra priser...

    loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/brollop/arm...
    loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/akta-silver...

    till killarna kanske manschettknappar?

    www.monsieur.se/se/grp/manschettknappar.php
    Tärnarmbanden var kanonfina! Ska absolut beställa ett sådant där det står TACK och datum på, till min tärna.
    Tack för tipset!!
    /C 
  • linda petter­son
    Äldre 31 Oct 12:50
    #8

    Vi köpte dessa armband till våra brudtärnor. Presentasken är väldigt fin och specialgjord för just att ge till sina brudtärnor. Armbadet är både snyggt, elegant och trendigt. Väldigt likt ett pandora armband. Kostade 199 kr på www.petrasfest.se
    http://www.petrasfest.se/ws/armband-amore-brudtarna


  • KlaraV­89
    Äldre 31 Oct 13:36
    #9

    Hej

    Jag tycker att EDBLAD gör fantastisk fina smycken, bara google på namnet

  • LL 2010
    Äldre 6 Dec 20:47
    #10

    Jag tycker att nemoseal.se har udda halsband, passar lite mer "relaxed weddings" eller till tärnor vid en havsnära ceremoni.

Svar på tråden Present till tärnor och bestman..