• Lindalc

    Någon annan som ska till Spekeröds Bygdegård den 22/10?

    Hej blivande brudvänner! Har precis tagit de första stapplande stegen inför min och min fästmans vigsel den 19/5 nästa år och känner mig minst sagt villrådig inför alla beslut som ska tas. Blev därför överlycklig när jag trillade över det här! Verkar ju helt grymt, allt på samma ställe! Ungefär som en bröllopsmässa, fast tusen gånger mysigare!

    Undrar om det är någon här som ska gå? Min fästman är tyvärr inte hemma den 22:e, och jag drar mig lite för att gå själv... Funderar på att gå ändå, men det vore kul att få kontakt med någon annan som ska gå. 495 kr är ju egentlingen inte så dyrt med tanke på att man bla får tre rätter av Sveriges Mästerkock-Louise. Så, någon sugen därute som ska dit? =o) Ska vi kanske ta sällskap?

  • Svar på tråden Någon annan som ska till Spekeröds Bygdegård den 22/10?
  • Marpat
    Lindalc skrev 2011-10-09 15:30:08 följande:
    Hej blivande brudvänner! Har precis tagit de första stapplande stegen inför min och min fästmans vigsel den 19/5 nästa år och känner mig minst sagt villrådig inför alla beslut som ska tas. Blev därför överlycklig när jag trillade över det här! Verkar ju helt grymt, allt på samma ställe! Ungefär som en bröllopsmässa, fast tusen gånger mysigare!

    Undrar om det är någon här som ska gå? Min fästman är tyvärr inte hemma den 22:e, och jag drar mig lite för att gå själv... Funderar på att gå ändå, men det vore kul att få kontakt med någon annan som ska gå. 495 kr är ju egentlingen inte så dyrt med tanke på att man bla får tre rätter av Sveriges Mästerkock-Louise. Så, någon sugen därute som ska dit? =o) Ska vi kanske ta sällskap?
    Har också kikat på det där, låter supertrevligt. Min blivande och jag kan verkligen behöva lite ny inspiratíon. Fast vi tänkte ta det lite mer som en romatisk afton, då min sambo inte är så sugen på att springa i affärer och kolla. Men, vi stöter kanske på varandra där i vimlet och minglet... =o)
  • Lindalc

    Men så mysigt! Det var precis så jag tänkte med - man slipper stressa runt och hålla på, allt finns på ett och samma ställe! Undrar om det är en ny gre det härj, jag har aldig hört talas om liknande koncept förut. Helt grymt oavsett! Hoppas bara det finns biljetter kvar...

    Har bestämt mig för att gå. Vill inte missa, kommer bli en kanonkväll. Så vi kanske ses? Hoppas det! =o) 

Svar på tråden Någon annan som ska till Spekeröds Bygdegård den 22/10?