• LaKatiiX

Fotograf med det lilla Extra! - i Göteborg!!

Hej på er! Jag letar efter en fotograf i Göteborg som kan ge det lilla extra vid fotograferingen! Gärna i den här stilen : www.samlimstudio.com/sources/mobile/portfolio.php&art=1#_portfolio_4 Helt underbara bilder! Dela gärna med er tips och erfarenheter! :) Kram

• Svar på tråden Fotograf med det lilla Extra! - i Göteborg!!
  • ajom

Tycker Jenny Blad är väldigt duktig och hon finns i Göteborg.

Kolla även på fotosidan.se där både amatörer & professionella fotografer söker fotouppdrag. Ni kan även annonsera själva där:) Lycka till! 

• LaKatiiX

Åå tack tjejer!:) snällt! Nu har jag mejlat dem så får vi se vad det blir:)

• LaKatiiX

Tack för era tips tjejer! Har kontaktat allihop, några var lite över priset vi tänkt oss men grymma bilder hade dem!:)

• Bruden 01
    LaKatiiX skrev 2011-10-20 21:31:14 följande:
    Tack för era tips tjejer! Har kontaktat allihop, några var lite över priset vi tänkt oss men grymma bilder hade dem!:)
    Får man fråga vad olika fotografer kostade? 

Tack 
  • nilssonns

Vi hade också Eva Quirbach är är supernöjda!!

• Martinag

Ni nämner det där lilla extra? Det finns ju fotografer, sen finns det en skara som utmärker sig på ett helt annat sätt.  vill man ha något som alla andra inte har. Vill man ha något unikt och kreativt då får man leta på toppen. Ger mina varma rekommendationer till Jens C Hilner
    www.jenschilner.com/wedding

lycka till med planeringen

• MalinH84

Jag kan verkligen rekomendera Marit Solblad, Vil-foto. Hon är jätteduktig. Hon är förvisso framför allt verksam i sthlm, men åker på rrsor ibland. Väldigt fina bilder ial :(

• MalinH84

Vi-foto, ska det stå såklart =)

Svar på tråden Fotograf med det lilla Extra! - i Göteborg!!