• mamma5­6
    Äldre 4 Oct 20:41
    1901 visningar
    4 svar
    4
    1901

    Nu är jag svärmor!

    Glad Nu har min son gift sig med sin fina flickvän!  Vi har varit på ett bröllop utomlands i dagarna tre och jag har inte haft så roligt på 100 år. De ville sköta detta själva och gjorde det med bravur. Många fina symboliska handlingar exv som att vi svärisar på båda sidor blev uppkallade ttill brudparet på dansgolvet.  Vår svärdotter kom fram till mig med blommor och tackade för att jag "givit" henne min son och vår son gjorde samma sak med hennes mamma.  Efter det dansade våra "barn" med varandra ocg jag med hennes pappa och min man med hennes mamma och alla stod i en ring runt oss och såg på.

    Jag vill tacka sonens fantastiska vänner som höll tal och visade SÅ MYCKET att de verkligen uppskattade honom.  Jag är fortf. omtumlad av alla känslor allt partajande ( jodå, vi höll igång ordentligt)
    Jag vill också tacka svärisarna för deras gästfrihet och naturligtvis välkomna deras dotter i vår familj!
    Om ni bara visste hur fint detta bröllop var.

    Jag  och min man är mycket glada och ser fram mot liverts efterrättHjärta
  • Svar på tråden Nu är jag svärmor!
  • Lisa20­1109
    Äldre 4 Oct 21:54
    #1

    Låter underbart! Grattis till er alla =)

  • Stjärn­fall
    Äldre 20 Oct 11:11
    #2

    Vilken härlig dag!! Lät helt underbartSkrattande!

  • Äldre 20 Oct 11:41
    #3

    Låter helt underbart. Hoppas mina svärföräldrar och föräldrar är så nöjda efter vårt bröllop Skrattande
    All lycka till din son och hans fru Glad

  • mamma5­6
    Äldre 26 Oct 17:45
    #4

    Tack tack för alla lyckönskningar å deras vägar!Glad

Svar på tråden Nu är jag svärmor!