• Italialiving

Bröllop vid romantiska Gardasjön, Italien

Vi på Italia Living Bröllop specificerar oss på bröllop i området kring Gardasjön.
    Våra bröllop äger rum i unika villor runt sjön som är noga utvalda av oss för att kunna göra Ert bröllop så personligt som möjligt.

Ni väljer själva vilken villa som passar Er bäst och därefter går vi igenom Era önskemål kring bröllopsdagen.

I våra bröllopspaket ingår allt ifrån transport, boende, festlokal, florist, catering, bar, fotograf, make up/hår, musik och
    aktiviteter före och efter bröllopsdagen.

Vi vill att Ni och Era gäster ska uppleva ett riktigt italiensk bröllop med sagolika miljöer, otroliga smakupplevelser, mycket skratt och fantastiska minnen.

Vi hjälper Er att skapa det bröllop Ni alltid har drömt om!

För mer information kontakta oss på alexandra@italialiving.se

• Svar på tråden Bröllop vid romantiska Gardasjön, Italien
  • pulmonate

Vi ska faktiskt gifta oss i Castello di Malcesine, Lago di Garda. Jag tycker att Gardasjön är helt sagolik och alla som funderar på att gifta sig där kommer säkert att få ett perfekt bröllop!!
    Vi bor här så vi har fixat det på egen hand, men det finns jätte många företag som fixar allt till en, om man vill! Nu när jag har lärt mig allt om Gardasjön och bröllop häromkring, kanske jag kan extraknäcka för dig Alexandra!!
    Vi bor ca 1 timme ifrån Gardasjön.

Kram
    Camilla.

Svar på tråden Bröllop vid romantiska Gardasjön, Italien