• Majsan­1973
    Äldre 4 Oct 14:11
    5195 visningar
    24 svar
    24
    5195

    Svarta eller röda brudskor?

    Funderade på om man skulle vara lite vågad och ha röda eller svarta skor under brudklänningen och sen lite mår vågade underkläder, röda eller svarta..

    Behöver tips, är det någon annan som inte bara vill vara vit :)

  • Svar på tråden Svarta eller röda brudskor?
  • durras­flikka
    Äldre 4 Oct 14:37
    #1

    Jag funderar på svarta eller röda (ev. silvriga) skor istället för vita för då kan jag använda dem fler gånger än om de är vita.


  • Dolly P
    Äldre 4 Oct 14:40
    #2

    Jag ska ha ett par svarta. Jag har inte köpt några nya, utan ska ha ett par jag köpte förra året. Bättre med ett par bekväma skor som man kan ha hela dagen/kvällen. Skorna syns väldigt lite iaf. Tror inte det är någon som bryr sig om vad man har för skorSkrattande

  • Jane
    Äldre 4 Oct 14:41
    #3

    egentligen tycker jag inte alls om vitt, jag har aldrig på mig vitt så jag kommer inte ha vita brudskor för dom kommer jag aldrig att använda igen. Min favvofärg är röd och svart så jag kommer nog satsa på svart/vita eller röd/vita skor som jag kan använda efter bröllopet också. Silver är också fint.


    04.08.2012
  • Äldre 4 Oct 14:53
    #4

    Jag hade blå skor med höga klackar. När dansen skulle börja bytte jag till ett par röda skor med lite lägre klack. Jag fick massor av positiva kommentarer om mina blåa skor. Här finns lite bilder: http://carinpeter.blogspot.com/2011/09/fotografens-brollopsbilder.html 


  • Majsan­1973
    Äldre 4 Oct 16:01
    #5

    Silver skor är ju jätte snyggt och så ska jag ha kristaller och silver i både dukning och buketten , så tar nog efter det tipset :)
    Blåa skorna var jättesnyggt också ....:)

  • durras­flikka
    Äldre 4 Oct 16:06
    #6
    Majsan1973 skrev 2011-10-04 16:01:13 följande:
    Silver skor är ju jätte snyggt och så ska jag ha kristaller och silver i både dukning och buketten , så tar nog efter det tipset :)
    Blåa skorna var jättesnyggt också ....:)
    Vi har färgtema vitt (alt. ivory beroende på vilken färg klänningen blir) och silver med inslag av rött så silvriga skor hade varit bäst. =) Men jag har breda fötter och kan inte ha för höga klackar då det bara skiljer 5 cm på mig och min m2b, så vi får se vad det blir för något.
  • fru i august­i
    Äldre 4 Oct 16:09
    #7

    Jag hade röda skor på mig.
    I och för sig hade jag inte en helvit traditionell klänning heller. Men även om man har det tycker jag det kan vara ursnyggt att bryta av med skor i en kraftfull annan färg.

  • august­i2012
    Äldre 4 Oct 16:53
    #8

    jag har ett par vita skor med klack. Men sen har jag även köpt ett par röda jesus sandaler nu på rean. 
    Har en opererad fot iår så jag vet inte om jag kommer klara att ha klackar på bröllopsdagen. 
    Men sandalerna är underbara :)  
    rött och vitt är vårt tema med inslag av guld och grönt. 

  • Jhkk
    Äldre 4 Oct 19:24
    #9

    Röda skor är ju jättesnyggt! Och blå eller silver om man inte vill ha vita skor. Svarta skor har man ju jämt annars så det är ju inte lika roligt!

  • cookie­andker­mit
    Äldre 4 Oct 19:28
    #10

    Jag kommer ha ett par röda skor på mig :) de är underbart fina och så bekväma, även om det är 6 cm klack på dom. Kommer matcha med en rödbukett och kanske rött i smycken.

Svar på tråden Svarta eller röda brudskor?