Festlokal i trelleborg?!
Jag & min sambo ska gifta oss till sommaren, men hittar ingen vettig lokal att ha festen i. Någon som har tips? Vill hyra lokalen fredag-söndag pågrund av för- & efterarbete. Väldigt tacksam för alla svar!
Jag & min sambo ska gifta oss till sommaren, men hittar ingen vettig lokal att ha festen i. Någon som har tips? Vill hyra lokalen fredag-söndag pågrund av för- & efterarbete. Väldigt tacksam för alla svar!
Svårt att säga utan att veta hur många gäster eller budget. Men Parken kan man hyra av kommunen. Även horizont har lokaler som man kan hyra.
Tack! :)
vi är inne på att hyra Parken. Men tror tyvärr man måste ha deras catering då. & vi vill ha egen mat & dryck.
Vi blir ca 80 pers
Du kan ju mejla och fråga men eftersom man enligt den här länken får lov att ha egen dryck så borde man ju oxå få ha egen mat.
http://www.trelleborg.se/kultur-fritid/kultur/parken/lokaler-i-parken/verandan/
Lokalen tillhör ju kommunen och inte restaurangen så de borde inte vara något krav att använda just dem.
Lycka till!
Tack så väldigt mycket för din hjälp, ska ringa på den imorron & höra!
Mia, tänkte om du inte uppmärksammat så är inläggen ovan från 2011 om du inte får svar...
Hej!
skulle vilja ha tips och ideer på en bröllopslokal i trelleborgstraken, vid stranden eller på landet =)
Någon som har förslag ?
Tack, mvh/Johanna
Naana, bygdegården i hålsöv, sydfest.se