• Finast­e
    Äldre 1 Oct 23:37
    4469 visningar
    9 svar
    9
    4469

    Gåva till brudtärna?

    Hej! Jag är lite osäker över vad jag ska ge min brudtärna i gåva. Jag har tänkt att ge henne den då


    vi är och fixar oss hos frisören. Vad har ni gett/ska ge era brudtärnor?


     

  • Svar på tråden Gåva till brudtärna?
  • EmmaoT­homaz
    Äldre 1 Oct 23:49
    #1

    Jag vet inte vad jag ska ge min Brudtärna.... 
    Men funderar på ett smycke.  

  • Äldre 2 Oct 07:54
    #2

    Mina brudtärnor fick smycken som passade att ha under dagen. Den tjej som jag räknade som "huvudtärna" fick dessutom matchande örhängen till.

    Det var mycket uppskattat, och örhängena sitter fortfarande på, ca 1 månad efter bröllopet. Så jag måste valt rätt helt enkelt. Solig

  • Triton­77
    Äldre 2 Oct 09:53
    #3

    Jag köpte detta armbandet till min tärna


     


     


    http://loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/brollop/armband/parlarmband-tarna.html


    Även min toastmadame och några andra tjejer som hjälpt mig fick varsitt där det stor Tack och vårat datum.

  • Äldre 2 Oct 10:12
    #4

    Jag ska ge mina tärnor ett varsit halsband. Det kan ju vara kul om det går att använda både på den stora dagen och efteråt Glad

  • Äldre 2 Oct 10:15
    #5
    Triton77 skrev 2011-10-02 09:53:22 följande:

    Jag köpte detta armbandet till min tärna


     


     


    loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/brollop/arm...


    Även min toastmadame och några andra tjejer som hjälpt mig fick varsitt där det stor Tack och vårat datum.


    Det var skit snyggt-... kommer nog köpa dem jag med.. =)
  • Mini20­11
    Äldre 2 Oct 12:02
    #6

    Jag köpte varsitt Thomas Sabo-armband och en berlock till mina tärnor som de hade på sig på vårt bröllop. Jag hade ett likadant fast med en annan berlock. Ville ge de något som de har användning av i framtiden också.

  • Margau­x
    Äldre 2 Oct 12:56
    #7

    Jag ger min tärna en middag på restaurant istället för ett paket! Tror det blir mer uppskattat!

  • Dolly P
    Äldre 2 Oct 13:22
    #8
    Mini2011 skrev 2011-10-02 12:02:30 följande:

    Jag köpte varsitt Thomas Sabo-armband och en berlock till mina tärnor som de hade på sig på vårt bröllop. Jag hade ett likadant fast med en annan berlock. Ville ge de något som de har användning av i framtiden också.


    Fint. Vart har du hittat det?
  • Mini20­11
    Äldre 2 Oct 14:10
    #9
    Dolly P skrev 2011-10-02 13:22:50 följande:
    Fint. Vart har du hittat det?
    Tack! Jag köpte dem på Thomas Sabo affären på Biblioteksgatan i Stockholm. De går att beställa via internet oxå http://shop.thomassabo.com/SE-en/charm-club/bracelets/ov Finns hur många berlocker som helst att välja mellan
Svar på tråden Gåva till brudtärna?