Hjälp med Tackkort
Hej!
Vi kommer få x antal bilder från vår fotograf till tackkort, men vi vill ju gärna sätta in dom i ett "kort". Vart kan man få tag i sånna någonstans? Hoppas ni förstår vad det är jag menar =)
Hej!
Vi kommer få x antal bilder från vår fotograf till tackkort, men vi vill ju gärna sätta in dom i ett "kort". Vart kan man få tag i sånna någonstans? Hoppas ni förstår vad det är jag menar =)
Panduro, Akademibokhandeln, Bokia och Åhlens ( dyrast på Åhlens).
Måste finnas nånstans på nätet om inte i vanliga butiker där dom har vykort. Kan inte fotograf göra sådana mot betalning? Annars kanske man kan göra sånna själv genom nätet där man brukar beställa foton för framkallning?
Vet du om Panduro har kort som man öppnar, och har någon slags ram innuti där man kan sätta in kortet?
Det ska finnas i butiken och jag har nyligen köpt ett sådant på antigen bokia eller Akademibokhandeln... minnet är lite som ett såll just nu.
Fråga er fotograf. Våran fotograf gjorde ett tackkort åt oss men 5 bilder i ett 15x15 , vi blev jättenöjda och har fått positiv respons från våra gäster!! Om man vill kan man ju sätta in det sen i ett kort så det blir som ett omslag.
Vet inte om det är något sånt här du menar. Men vi beställde ett kollage via http://www.qpix.se/tackkort/ och blev supernöjda!